Талабаларнинг касбий коммуникатив компетенциясини ривожлантиришнинг педагогик-психологик хусусиятлари

  • Катта ўқитувчиси, Инглиз тили назарий аспектлари кафедраси, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss4/S-pp110-115

Kalit so‘zlar

ривожлантириш компетенцияси / фуқаролик компетенцияси / умуммаданий компетенция / лингвистик компетенция / дискурс компетенцияси / прагматик компетенция

Annotasiya

Ушбу мақолада талабаларнинг касбий коммуникатив компетенциясини ривожлантиришнинг педагогик-психологик хусусиятлари ҳақида маълумотлар очиб берилган. Коммуникатив компетенция, ахборот билан ишлаш компетенцияси, шахс сифатида ўз-ўзини ривожлантириш компетенцияси, ижтимоий фаол фуқаролик компетенцияси, умуммаданий компетенция, математик саводхонлик, фан ва техника ютуқларидан фойдаланиш компетенцияси, АКТдан фойдаланиш компетенцияси тушунчалари кенг ёритилган.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Н.Н.Азизхўжаева,Педагогик технология ва педагогик маҳорат. – Т.: 2004

Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. – М.:1989

Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. – М.:1995

С.Бозорова, Олий мактабда касбий йўналтирилган ўқитиш технологиялари. – Т.:2006

Диагностика умственного развития дошкольников. /Под ред. Л.А.Венгера и В.В.Холмовской. – М.: 1978

Илк ёшдаги ўқувчиларга таълим-тарбия бериш. /Л.Н.Павлова таҳрири остида. – Т.: 1989

Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – М.: 1987

Б. Фарберман, Янги педагогик технологиялар. – Т.:2000

Педагогика. /Н.Ғайбуллаев ва бошқалар. – Т. :2000

Ж.Ғ.Йўлдошев, А.Усмонов, Педагогик технология асослари. – Т.:2004

Ў.Қ.Толибов, М.Усмонбоева, Педагогик технологияларнинг татбиқий асослари. – Т:2006

Yuklashlar

34 38

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Жабборова, Д. 2023. Талабаларнинг касбий коммуникатив компетенциясини ривожлантиришнинг педагогик-психологик хусусиятлари. Jamiyat va innovatsiyalar . 4, 4/S (May 2023), 110–115. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss4/S-pp110-115.