DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss9/S-pp121-127Kalit so‘zlar
ta’lim jarayoni , rag‘bat , rag‘batlantirish , motiv , tarbiya , motivatsiya , an’anaviy metod , interfaol metod , integratsiyaAnnotasiya
Ushbu maqola ta’lim jarayonida interfaol usulda rag‘batlantirish metodini qo‘llash orqali o‘quvchilar intellektini rivojlantirishning samaradorligi, ta’lim jarayonida rag‘batlantirishning ahamiyati, o‘quv jarayonida qo‘llashning afzalliklari, rag‘batlantirish metodi tushunchasi xususida adabiyotlarda keltirilgan va bir qator xorij olimlarining fikr- mulohazalari, ta’riflari yoritib berilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Oʼzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 31-dekabrdagi “Uzluksiz maʼnaviy tarbiya konsepsiyasini tasdiqlash va uni amalga oshirish chora-tadbirlari toʼg‘risida”gi 1059-sonli qarori. https://lex.uz/docs/4676839
https://n.ziyouz.com/kutubxona/category/ 11-o-zbekiston-milliy-ensiklopediyasi ЎЗБЕКИСТОН МИЛЛИЙ ЭНЦИКЛОПЕДИЯСИ Р ҲАРФИ
Y.Rasulova, D.Maqsudovalar tomonidan ishlab chiqilgan “Tarbiyaviy ishlar metodikasi” nomli o‘quv qo‘llanma
Duayt Li. “Rag‘batning kuchi” , avaible at: econfun.s3.eu-central-1.amazonaws.com
U.I.Inayatov, N.A.Muslimov, M.Usmonboyeva, D.Inog‘omova Pedagogika:1000 ta savolga 1000 ta javob: metodik qo‘llanma. -Toshkent: 2012.-54 b.
Innchenon declaration/Education 2030: Towards inclusive and euitable quality education and lifelong learning for all (World Education Forum, 19-22 may 2015.
Раимбаев Б., Маковецкая Ю.Г. Мотивация учения: основы организации образовательной организацией психология.
D.Axmedova, O‘quvchilarni rag‘batlantirish orqali tarbiyalash va intellektual salohiyatlarini oshirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari (boshlang‘ich sinflar misolida). “ Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida madaniy muhitni yaratishning pedagogik texnologiyalari: muammo va yechimlar” mavzusidagi respublika ilmiy-amaliy anjumani, 15-may 2023-yil.
Yuklashlar
121 96Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2023 Дилноза Ахмедова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











