DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp161-169Kalit so‘zlar
Pedagogik texnologiya , Samaradorlik , Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari , Darajalarni farqlash va individualizatsiya qilish texnologiyalari , Interaktiv texnologiyalar , Dizayn usuli , O'yin texnologiyalari , Talabalarga yo'naltirilgan ta'lim texnologiyalari , Test texnologiyalari , Sog'liqni saqlashni tejaydigan texnologiyalarAnnotasiya
Maqola yangi pedagogik texnologiyalarni matematika darslarida qo'llash samaradorligiga bag'ishlangan. Matematikani o'qitish jarayonini yangi nuqtai nazardan ko'rib chiqish va shaxsni shakllantirishning psixologik mexanizmlarini o'zlashtirish, yaxshi natijalarga erishish mumkin.
Maqolada bo'lajak shifokorlarni o'qitishda kasbiy yo'naltirilgan jismoniy vazifalarni talabalarning o'quv natijalariga, kelajakdagi mutaxassisning ijodiy shaxsini rivojlantirish yo'lidagi ta'siri tahlil qilingan, kasbiy yo'naltirilgan jismoniy vazifalarning murakkabligi darajasi, yangi materialni o'qitish paytida ulardan foydalanish sohalari, takrorlanganligi, o'rganilganlarni umumlashtirish va umumlashtirish sinfda va tashqarida talabalarning mustaqil ishlarini tashkil etish uchun.
Ta'lim tizimini tubdan o'zgartiradigan yangi texnologiyalarni o'quv jarayoniga joriy etishning ahamiyati alohida ta'kidlangan. Qayd etilishicha, ilgari uning markazi o'qituvchi bo'lgan, hozirda u talaba bo'lib, har bir o'quvchiga o'z qobiliyatiga mos sur'atlarda bilim olishga imkon beradi.
Ko'chirildi
Yuklashlar
176 159Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Зебинисо Атоева

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











