DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss4/S-pp158-164Kalit so‘zlar
vatanparvarlik , ijtimoiy – ma’naviy faollik , nodavlat notijorat tashkilotlar , qonuniy manfaat , siyosat , jamiyat , umuminsoniy va milliy qadriyatlar , vatanga sadoqat , ustuvor yoʻnalishlarAnnotasiya
Ushbu maqolada O‘zbekistonning turli xil sohalarida yoshlarning huquq va qonuniy manfaatlarini taʼminlash, o‘z salohiyatini toʻlaqonli roʻyobga chiqarish uchun qulay imkoniyatlar yaratish, jamiyat va davlat ishida ishtirokini kengaytirish, hamda ularni umuminsoniy va milliy qadriyatlarga hurmat, vatanga sadoqat ruhida tarbiyalash hamda ularda ijtimoiy ma’naviy faolligini oshirish ustuvor yoʻnalish hisoblanadi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Sh.M.Mirziyoyev, Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. Mazkur kitobdan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning 2016 yil 1-noyabrdan 24-noyabrga qadar Qoraqalpog‘iston ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES VOLUME 2 ISSUE 6 | 2021 ISSN: 2181-1385 Scientific Journal Impact Factor (SJIF) 2021: 5.723 DOI: 10.24411/2181-1385-2021-01132 Academic Research, O‘zbekistan 885 www.ares.uz Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahri saylovchilari vakillari bilan o‘tkazilgan saylovoldi uchrashuvlarida so‘zlagan nutqlari o‘rin olgan. – Toshkent: “O‘zbekiston”, 2017. – 488 b.
Sh.M.Mirziyoyev, Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. Toshkent: O„zbekiston, 2017. - 488 b.
Rustamov A. Adiblar odobidan adablar. - T.: “Ma’naviyat”, 2003.
Aliqulov X. Ma’naviy-axloqiy qadriyatlar mutafakkirlar talqinida. - Andijon. 2003. 260 b.
Umurzoqov O.P. Umuminsoniy qadriyatlar: milliy an’ana va urf-odatlar takomillashmoqda. G‘.G‘. O‘zbekistonda ijtimoiy fanlar, 1992 №2.
A.Allayarov, G‘.Amanov. Yoshlar tarbiyasida innovatsion yondashuv (ilmiy ommabop nashr). Guliston 2020. - 114 bet.
Yuklashlar
76 18Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Эльёр Гойибов (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











