DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss4/S-pp170-173Kalit so‘zlar
ta’lim tizimi , ta’limiy o‘yinlar , bolalar , rivojlanish , muloqot , ta’sirAnnotasiya
5-6 yoshli bolalarda sotsializatsiya belgilarini aniqlash ularning ijtimoiy rivojlanishini tushunish va tegishli yordam ko‘rsatish uchun muhimdir. Ushbu tadqiqot o‘quv o‘yinlaridan foydalangan holda yosh bolalarda sotsializatsiya belgilarini aniqlashning samarali usullarini o‘rganishga qaratilgan. O‘quv o‘yinlari davomida bolalarning xatti-harakatlarini kuzatish va tahlil qilish orqali ijtimoiylashuvning turli ko‘rsatkichlarini aniqlash mumkin. Ushbu ko‘rsatkichlar tengdoshlarning o‘zaro ta’siri, hamkorlikdagi o‘yin, samarali muloqot, nizolarni hal qilish qobiliyatlari, empatiya, ijtimoiy tashabbus va yetakchilik qobiliyatlarini o‘z ichiga oladi. O‘qituvchilar va ota-onalar ushbu ko‘rsatkichlardan bolalarning ijtimoiy ko‘nikmalarini baholash va ularning ijtimoiy rivojlanishini qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan tadbirlarni sozlash uchun foydalanishlari mumkin. Ta’lim o‘yinlarini baholashga integratsiyalashgan holda, bolalarning ijtimoiylashuvini yanada yaxlit tushunishga erishish mumkin, bu esa yosh bolalarning ijtimoiy rivojlanishi uchun yaxshilangan aralashuv va natijalarga olib keladi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Эмиль Дюркгейм. Общественное сознание. Социологический метод. Дата обращения: 4 марта 2010. Архивировано 21 февраля 2009 года.
Общественное сознание. Его уровни и форма. Дата обращения: 4 марта 2010. Архивировано 14 июня 2013 года.
Искусство как форма общественного сознания. Дата обращения: 4 марта 2010. Архивировано 3 октября 2009 года.
Наука как форма общественного сознания. Вебер «Наука как призвание и профессия» (недоступная ссылка)
Фарбер И. Е. Правосознание как форма общественного сознания. - М.: Юрид. лит., 1963. Дата обращения: 4 марта 2010. Архивировано 14 февраля 2017 года.
Yuklashlar
118 35Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Хуснида Ходжаматова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











