DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss2-pp65-75Kalit so‘zlar
innovatsiya , kichik biznes , ulush , eksport , import , sharoit , to'siqlar , tashkiliy-psixologik omillar , raqobatbardoshlik , sifat , motivatsiya , qiziqish , intellektual resurs , o'quv kurslari , shtat , mas'uliyatAnnotasiya
Ilmiy-texnik jarayonning zamonaviy rivojlanishi va ularning yutuqlarini ishlab chiqarish jarayonida tezkorligi, biznes rahbarlari va yangi g'oyalar bilan yaratilgan yangi korxonalar bilan qattiq raqobat sharoitida mavjud bo'lish uchun doimiy kurash, innovatsion faoliyatning tizimli faoliyatini talab qiladi. Bu esa raqobatdosh bo'lib qolish uchun tadbirkorlardan innovatsion g'oyalar, uslublar va texnologiyalarni doimiy ravishda tatbiq etishni talab qiladi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Стратегия инновационного развития Республики Узбекистан на 2019-2021 годы. https://lex.uz/ru/docs/3913186#3913876
Постановление Республики Узбекистан о реализации программы «Каждая семья - предприниматель». № ПП – 3777 от 07 июня 2018 г. https://lex.uz/docs/3772866
Послание Президента Республики Узбекистан Шавката Мирзиёева Олий Мажлису (29 января 2020 года) газета «Наманганская правда» 30 декабря 2020 года № 88 (19626)
Послание Президента Республики Узбекистан Шавката Мирзиёева Олий Мажлису (24 января 2020 года) газета «Наманганская правда» 25 января 2020 года № 7 (19626)
Модель повышения инновационной активности// Никита Голубев, Алексей Назаров, Антон Козлов, Юлия Ходырева, Александр Хомик//2019 г. 189 стр.
Рогов М.Г., Юскевич О.И. Социально-психологические барьеры к обучению взрослых // Проблемы социальной психологии 21 столетия / Под ред. В.В. Козлова Ярославль, 2001. Т.3.
Портал психологических изданий PsyJournals.ru —https://psyjournals.ru/sgu_socialpsy/issue/30335_full.shtml [Специфика барьеров в образовании руководителей среднего звена - Проблемы cоциальной психологии личности]
Шакуров Р.Х. Барьер как категория и его роль в деятельности // Вопросы психологии. 2001. № 1. С. 45-57.
Yuklashlar
222 157Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Казаков Олим, Эльнара Алиева

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











