DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss2-pp122-127Kalit so‘zlar
insayt , metafora , allyuziya , talmeh , qatagʻon , gipotezaAnnotasiya
Ushbu maqola insayt metodining lingvodidaktikada, xususan, til o‘qitish jarayonidagi ahamiyatini tahlil qiladi. a’Maqolada ushbu metodning til o‘qitishning turli bosqichlarida qo‘llanilishi, jumladan, leksik, grammatik va kommunikativ kompetensiyalarni rivojlantirishdagi ta’siri o‘rganiladi. e’a’Shu bilan birga, metodning muvaffaqiyati o‘qituvchining fasilitatorlik mahoratiga va dars dizayniga bog‘liq ekanligi ta’kidlanadi. Bundan tashqari til o‘qitish metodikasi sohasidagi mutaxassislar va tadqiqotchilar uchun yangi istiqbollar ta’kidlanib, insayt metodini zamonaviy lingvodidaktik amaliyotlarda qo‘llash bo‘yicha amaliy tavsiyalar beriladi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Safarov Sh. Kognitiv lingvistika. Jizzax: Sangzor, 2006.
Babushkin A. P. Tipi konseptov v leksiko-frazeologicheskoy semantike yazika. Voronej, 1996.
Shamov A.N. Kognitivniy podxod k obucheniyu leksike: modelirovanie i realizasiya (bazoviy kurs nemeskogo yazika): Avtoref.diss.d-ra ped.nauk. Tambov,2005.
Yayraxon Toʻxtanazarovna Umarova (2022). Samarali hamkorlik – kitobxonlik madaniyatini shakllantirish kafolati sifatida. Academic research in educational sciences, 3 (3), 410-416.
To‘xtanazarovna, Umarova Y. “The Current Status Analysis of Language Competence of Pupils in Secondary Schools”. JournalNX, vol. 7, no. 06, 2021, pp.
Umarova Y. O‘quvchilarda pragmatik kompetensiyani rivojlantirish xususida (morfologik birlik va shakllar tahliliga o‘rgatish asosida). Ilmiy xabarnoma. Seriya: Pedagogik tadqiqotlar - Scientific bulletin. Series: Pedagogical Researches. 2021. 2(54). 24-33.
Umarova Y., Ne’matova D.Umumta’lim maktablaridagi o‘quvchilar til kompetentligining joriy holati tahlili. Ilmiy xabarnoma. Seriya: Pedagogik tadqiqotlar - Scientific bulletin. Pedagogical Research.2020. 6(50). 47-57.
https://skillbox.ru/media/education/kak-prikhodit-insayt-chto-emu-pomogaet
Yuklashlar
57 16Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Умарова Яйрахан Тохтаназаровна (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











