DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss4/S-pp182-186Kalit so‘zlar
Tarbiya , ta’lim , oila , adaptatsiya , inqiroz , irsiyat , хulq-atvorAnnotasiya
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi (3-7 yoshli) bolalar xulq-atvoridagi uchraydigan salbiy o‘zgarishlarning kelib chiqish sabablari hamda bu yoshdagi bolalar rivojlanishining o‘ziga xos xususiyatlari haqidagi fikrlar keltirib o‘tilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Alimardonova, M. (2021). Systematization of the content of educational activities in the development of cognitive skills of preschool children. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ.
Botirovna, K. V. (2020). Formation of visual and imaginative thinking in preschool children through various playing activities. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 8(12).
Botirovna, K. V. (2020). Methods of using oral folk creativity to shape the thinking of preschool children. ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal, 10(5), 608-612.
Орипова, Н. (2021). Bo ‘lajak mutaxassislarda kasbiy e’tiqodni shakllantirish bosqichlari. Общество и инновации, 2(2/S), 525-529.
Turayev, Y. S. (2014). Formation of grounded skills in preschool children during familiarization with nature. The Way of Science, 78.
Yolkin, T. (2020). The educational process of the basic system-activity approach in the preschool educational organization. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8 (4), Part II, 26-29.
Орипова, Н. Х., & Ашурова, С. Б. (2018). Аспекты формирования мировоззрения детей дошкольного возраста. Бюллетень науки и практики, 4(2).
Орипова, Н. Х., & Ашурова, С. Б. (2018). Современные методы формирования мировозрения детей дошкольного возраста. Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, (7), 46-48.
Орипова, Н. Х., & Ашурова, С. Б. (2018). Аспекты формирования мировоззрения детей дошкольного возраста. Бюллетень науки и практики, 4(2).
Yarmanova, Y. B. (2019). Нравственные качеств личности дошкольника в его собственном развитии. In Методы и механизмы реализации компетентɇостного подхода в психологии и педагогике (pp. 183-185).
Yuklashlar
163 191Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Нодима Орипова , Сурайё Неъматова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











