DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss4/S-pp266-271Ключевые слова
neologizm / ommaviy axborot vositalari / lingvistik tahlil / uslubiyat / leksik birliklar / o'zbek tili.Аннотация
В данной статье анализируется языковая природа и методическая функция неологизмов, используемых в современных узбекских СМИ. В результате исследования определены пути формирования, семантические особенности и методологические задачи неологизмов, используемых в СМИ. Также изучалась степень использования и сила влияния неологизмов в публицистических текстах.
Библиографические ссылки
Abdullayev, A. (2022). O'zbek tilida zamonaviy neologizmlar. Toshkent: Fan.
Yo'ldoshev, B. (2020). OAV tili va uslubi. Toshkent: O'qituvchi.
Qodirov, M. (2021). Publitsistik matnlarda neologizmlarning qo'llanilishi. Tilshunoslik masalalari, 3(45), 25-32.
Rahimov, S. (2019). O'zbek tilidagi neologizmlarning semantik tahlili. Til va adabiyot ta'limi, 2(15), 18-24.
Kostomarov, V.G. (2018). Yazik tekushchego momenta. Moskva: Nauka.
Smith, J. (2021). Media Neologisms in Modern Languages. Journal of Linguistics, 15(2), 45-58.
Brown, K. (2019). Language Changes in Mass Media. London: Routledge.
Chen, L. (2020). New Words in Contemporary Media. International Journal of Language Studies, 12(4), 78-92.
Jumanazarov, U. (2023). Zamonaviy o'zbek tilidagi neologizmlar. Toshkent: Akademnashr.
Toshpo'latov, A. (2023). OAV tilining zamonaviy tendensiyalari. Toshkent: Yangi asr avlodi.