DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss1/S-pp558-562Ключевые слова
общественная деятельность , спорт , искусство , технологии , общественный деятельАннотация
В данной статье показана необходимость навыков самоконтроля и самоанализа в системе формирования социальной активности студентов, а также продуктивных компетенций и эффективного проведения внеклассного свободного времени студентов
Библиографические ссылки
Mirziyoev SH.M. “Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz” mavzusidagi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti lavozimiga kirishish tantanali marosimiga bag‘ishlangan Oliy Majlis palatalarining qo‘shma majlisidagi nutqi. – T.: O‘zbekiston, 2016.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktyabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish kontseptsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5847-son Farmonlari.
Andreev V.I. Oliy ta’lim pedagogikasi. - Qozon, 2006 yil, 499 bet
Kudryavtsev V.T. O’quv va ta’lim sohasidagi ijodiy qobiliyatlarni rivojlantirishning dolzarb muammolari. - M. 2008 yil
Stolyrenko D. Pedagogik psixologiya.-, 2008., 591 p
Markova A.K. Talabalarda bilim olishga qiziqishni shakllantirish.-B.17. - saytning elektron resursi http://www.koob.ru/age_psychology/
Г.Н.Ибрагимова. Олий таълим тизимида интерфаол технологиялар воситасида талабалардаги ижодий фикрлашни ривожлантириш // Замонавий таълим. 2017.№4. — Б. 30











