DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss2-pp152-157Kalit so‘zlar
ta'limni raqamlashtirish , professional kompetentsiya , bo'lajak ingliz tili o'qituvchilari , o'qituvchilar tayyorlash , raqamli vositalar , aralash ta'lim , virtual sinflar , pedagogik innovatsiyalarAnnotasiya
Ushbu tadqiqot yangi boshlanuvchi ingliz tili o'qituvchilarining kasbiy malakasini oshirish uchun raqamli texnologiyalarni o'qituvchilar ta'limi dasturlariga kiritishning ijodiy usullarini o'rganadi. Shuningdek, u oʻqituvchi nomzodlarining raqamli savodxonligini oshirish va aralash taʼlim strategiyalarini amalga oshirish boʻyicha eng yaxshi amaliyotlarni bayon qiladi.
Bibliografik manbalar
British Council. (2021). Преподавание английского языка в цифровую эпоху: проблемы и возможности. British Council. https://www.britishcouncil.org
Eshet-Alkalai, Y. (2004). Цифровая грамотность: концептуальная основа для навыков выживания в цифровую эпоху. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 13(1), 93–106.
Krashen, S. D. (1982). Принципы и практика освоения второго языка. Pergamon Press.
Mishra, P., & Koehler, M. J. (2006). Знание технологического педагогического контента: основа для знаний учителя. Teachers College Record, 108(6), 1017–1054. https://doi.org/10.1111/j.1467-9620.2006.00684.x
Puentedura, R. R. (2006). Трансформация, технология и образование. Модель SAMR для интеграции технологий. Получено с https://www.hippasus.com/rrpweblog
Redecker, C. (2017). Европейская структура цифровой компетентности педагогов (DigCompEdu). Офис публикаций Европейского союза. https://doi.org/10.2760/159770
Yuklashlar
45 22Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Орзихон Хатамова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











