DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss5/S-pp329-332Kalit so‘zlar
zamonaviy rahbar , imij , etika , xulq-atvor , professional , ochiq muloqot , strategiya , boshqaruv uslubi , intellekt , kommunikatsiyaAnnotasiya
Mazkur maqolada rahbar ijtimoiy obrazining shakllanish jarayoni va bu jarayonga ta’sir etuvchi omillar tahlil qilinadi. Xususan, rahbar shaxsining individual va kasbiy sifatlari, ommaviy axborot vositalari roli, madaniy va milliy xususiyatlar, ijtimoiy kutishlar va jamoatchilik fikri kabi komponentlar asosida rahbarning ijtimoiy obrazi qanday shakllanishi yoritiladi. Rahbar kadrlarni imijini shakllantirishda rahbar qaror qabul qila olishi, kreativ fikrlashi, jamoa bilan yaxshi munosabatda bo’lishi bir so‘z bilan aytganda liderlik qobiliyati kuchli bo‘lishi kabi omillar imijning asosiy shakllaridan biri ekanligi ko‘rsatib o‘tilgan.
Bibliografik manbalar
Goleman, D. (1995). Emotional Intelligence: Why It Can Matter More Than IQ. Bantam Books.
Kotter, J. P. (1996). Leading Change. Harvard Business Review Press.
Northouse, P. G. (2018). Leadership: Theory and Practice (8th ed.). Sage Publications.
Yukl, G. (2013). Leadership in Organizations Pearson.
Zenger, J., & Folkman, J. (2002). The Extraordinary Leader: Turning Good Managers into Great Leaders. McGraw-Hill.
Yuklashlar
30 14Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Бобур Ахмедов

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











