Rahbar ijtimoiy obrazini shakllantirishdagi o‘ziga xosliklar

  • Magistrant, Xalqaro Nordik universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss5/S-pp329-332

Kalit so‘zlar

zamonaviy rahbar , imij , etika , xulq-atvor , professional , ochiq muloqot , strategiya , boshqaruv uslubi , intellekt , kommunikatsiya

Annotasiya

Mazkur maqolada rahbar ijtimoiy obrazining shakllanish jarayoni va bu jarayonga ta’sir etuvchi omillar tahlil qilinadi. Xususan, rahbar shaxsining individual va kasbiy sifatlari, ommaviy axborot vositalari roli, madaniy va milliy xususiyatlar, ijtimoiy kutishlar va jamoatchilik fikri kabi komponentlar asosida rahbarning ijtimoiy obrazi qanday shakllanishi yoritiladi.  Rahbar kadrlarni imijini shakllantirishda rahbar qaror qabul qila olishi, kreativ fikrlashi, jamoa bilan yaxshi munosabatda bo’lishi bir so‘z bilan aytganda liderlik qobiliyati kuchli bo‘lishi kabi omillar imijning asosiy shakllaridan biri ekanligi ko‘rsatib o‘tilgan.

Bibliografik manbalar

Goleman, D. (1995). Emotional Intelligence: Why It Can Matter More Than IQ. Bantam Books.

Kotter, J. P. (1996). Leading Change. Harvard Business Review Press.

Northouse, P. G. (2018). Leadership: Theory and Practice (8th ed.). Sage Publications.

Yukl, G. (2013). Leadership in Organizations Pearson.

Zenger, J., & Folkman, J. (2002). The Extraordinary Leader: Turning Good Managers into Great Leaders. McGraw-Hill.

Yuklashlar

30 14

Nashr qilingan

Rahbar ijtimoiy obrazini shakllantirishdagi o‘ziga xosliklar

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Axmedov, B. 2025. Rahbar ijtimoiy obrazini shakllantirishdagi o‘ziga xosliklar. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 3, 5/S (May 2025), 329–332. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss5/S-pp329-332.