DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss8/S-pp262-265Kalit so‘zlar
Interaktiv dasturlar , filolog talabalari , kasbiy kompetensiya , lingvistik matn , o‘qitish metodlariAnnotasiya
Ushbu maqolada zamonaviy interaktiv o‘quv dasturlarining filologiya yo‘nalishida tahsil olayotgan talabalarning kasbiy kompetensiyasini shakllantirishdagi o‘rni tahlil qilinadi. Lingvistik matnlar ustida ishlash jarayonida interaktiv texnologiyalar talabalarda mustaqil fikrlash, matnni tahlil qilish, ilmiy izlanish olib borish va amaliy ko‘nikmalarni rivojlantirish imkonini beradi. Shuningdek, maqolada interaktiv metodlarning samaradorligi, ularning ta’lim jarayoniga integratsiyasi hamda an’anaviy o‘qitish usullari bilan uyg‘unlashtirish yo‘llari yoritilgan.
Bibliografik manbalar
Андреева Н. В. (2020). Интерактивные технологии в гуманитарном образовании. Москва: Юрайт.
Жданова Е. П. (2019). Лингвистические корпуса в обучении студентов-филологов. Вестник педагогики и психологии образования, №3.
Чичерина О. М. (2021). Использование онлайн-платформ для анализа текстов. Высшее образование сегодня, №5.
Warschauer, M. (2010). Inviting Change in Language Education: Interactive Technologies. Language Learning & Technology, 14(2).
UNESCO (2019). Digital Learning and Higher Education: Global Perspectives. Paris.
Yuklashlar
18 10Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Хуснора Худжамова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











