DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss3-pp392-398Kalit so‘zlar
baholash , ogʻzaki nutq , baholash mezoni , nutq sifatlariAnnotasiya
Xalqaro integratsiyalashuv oʻqitish va baholash jarayonini tashkil etish tartibi, mazmunini qayta koʻrib chiqishni taqozo etmoqda. Mazkur tezisda oʻquvchilarning ona tilida soʻzlash koʻnikmasini baholashning mavjud holati, baholash zarurati hamda sinflar kesimida baholash mezonini ishlab chiqish dolzarbligi ochib berilgan. Tadqiqotda oʻquvchilarning ogʻzaki nutqini baholash nuqtayi nazaridan amaldagi baholash tizimlarida tahlil etilgan. Shuningdek, oʻquvchilarning ona tilida soʻzlash koʻnikmasini baholash zaruratini aniqlash maqsadida ona tili va adabiyot fani oʻqituvchilari ishtirokida soʻrovnoma oʻtkazilib, natijalari tahlil etilgan. Natijalar tahlili asosida ona tilida soʻzlash koʻnikmasini sinflar kesimida baholash mezoni ishlab chiqilishi zarurligi aniqlangan.
Bibliografik manbalar
Bozkurt, B, Ü. (2017). Türkçe anadili konuşucuları için konuşma becerisi değerlendirme çerçevesi önerisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 5(4), 924-947.
Hilma Safitri; Zainal Rafli; Ratna Dewanti. Improving Studentsʼ Speaking Skills through Task-Based Learning: An Action Research at the English Departmen. International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding Volume 7, Issue 6 July, 2020 Pages: 88-99. http://dx.doi.org/10.18415/ijmmu.v7i6.1647
Qodirova. R.M Qodirova R.F. “Bolalar nutqini rivojlantirish nazariyasi va metodikasi”. T., “Istiqlol”, 2006.
Jalilov K. 2020. Baholash nazariyasi asoslari. –Toshkent, Akademnashr. B. 252 bet.
Xalq taʼlimi vazirining 2008-yil 4-martdagi “Umumiy oʻrta taʼlim oluvchilarning yakuniy davlat attestatsiyasi toʻgʻrisida”gi 56-sonli buyrugʻi bilan tasdiqlangan nizom. https://lex.uz/docs/-1331874
Ona tili va adabiyot fanidan namunaviy test topshiriqlari. https://uzbmb.uz/upload/file/2021_namuna/2022/pdf/ONA%20TILI%20VA%20ADABIYOT.pdf











