DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss2/S-pp157-160Kalit so‘zlar
ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyasi , fuqarolik ishtiroki , fuqarolik ta'limi , nazariy asos , uslubiy yondashuvlar , demokratik qadriyatlar , ishtirokchi ta'lim , jamoatchilik ishtiroki , miqdoriy tadqiqotlar , sifatli tadqiqot , so'rov tadqiqoti , mavzuli tahlil , ta'lim tadbirlariAnnotasiya
Ushbu maqola ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyasining nazariy va uslubiy asoslarini o'rganadi. U kontseptsiyani har tomonlama tushunishni, shu jumladan uning nazariy asoslarini va ushbu kompetentsiyani baholash va rivojlantirish uchun foydalaniladigan uslubiy yondashuvlarni ta'minlashga qaratilgan. Mavjud adabiyotlar va empirik tadqiqotlarni ko'rib chiqish orqali tadqiqot ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyasining fuqarolik faolligini oshirish va jamiyat taraqqiyotini rag'batlantirishda muhimligini ta'kidlaydi.
Bibliografik manbalar
https://multijournals.org/index.php/excellencia-imje/article/download/1082/1089/2104.
Abdug‘Aniev Ozod Tursunboy O‘G‘Li TALABALARDA IJTIMOIY FAOL FUQAROLIK KOMPETENSIYALARINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK IMKONIYATLARI // SAI. 2023. №Special Issue 5. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/talabalarda-ijtimoiy-faol-fuqarolik-kompetensiyalarini-rivojlantirishning-pedagogik-psixologik-imkoniyatlari (дата обращения: 14.09.2024).
http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/download/2886/2135/2136.
https://in-academy.uz/index.php/si/article/download/19445/13246/17753.











