Hamkorlikdagi ta’lim –komil insonni yetishtirishning asosiy omili

  • Buxoro viloyati pedagogik mahorat markazi Aniq va tabiiy fanlar kafedrasi mudiri

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss3/S-pp383-388

Kalit so‘zlar

hamkorlik , metodik , ta’lim-tarbiya , o‘qitish , maktab , jamoa , uzluksiz , bilim , ma’lumot , fan

Annotasiya

Ushbu maqolada hamkorlikdagi ta’lim va uning ustuvor tomonlari haqida ma’lumot berilgan. Hamkorlikdagi ta’limda o‘quvchilarning fanlarni o‘zlashtirishi, hodisa va voqeiylikning mazmun- mohiyatini tushunishi, ularning fanga bo‘lgan qiziqishlarini orttirishi yoritilgan.

Bibliografik manbalar

Стратегия и методы обучения и образования. http:www.u.arizona,edu;80/ic/edtech/strategy.html

Проект совместного обучения. http: www.media.mit.edu/~andyd/mindset/design/clc.html

Структуры совместного обучения. http:www.wcer.wisc.edu/nise/cll/CL/clhome/ash

Влияние методов совместного обучения на успеваемость. http://scholar.lib.vt.edu/ejoumals/JVTE/v13n2/Abu.html

Что такое класс совместного обучения? http:www.arp.sprnet.org/Admin/supt/collab2/htm

Yuklashlar

70 20

Nashr qilingan

Hamkorlikdagi ta’lim –komil insonni yetishtirishning asosiy omili

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Astanov, R. 2024. Hamkorlikdagi ta’lim –komil insonni yetishtirishning asosiy omili. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 2, 3/S (Sep. 2024), 383–388. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss3/S-pp383-388.