DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss2-pp86-90Kalit so‘zlar
mashqlar tizimi , leksika , eksperimental va nazorat guruhlari , o‘rgatuvchi eksperiment , vagon parki , mutaxassislik bo‘yicha matnlar , topshiriq va mashqlar tizimi , so‘zning leksik ma’nosi , natijalarAnnotasiya
Ushbu maqolada texnik oliy taʼlim muassasasida nomutaxassis yo’nalishlar talabalarining rus tilida bilim, ko‘nikma va malakalarining sifatini aniqlashga qaratilgan o‘quv tajribasining metodikasi tasvirlanadi. Tajriba davomida kasbiy matn va terminlarni o‘zlashtirishdagi qiyinchiliklar aniqlandi. Tadqiqot natijalari ko‘p tilli muhitda talabalarning lingvistik xususiyatlariga moslashtirilgan taʼlim metodlarini qo‘llash zarurligini ko‘rsatdi hamda o‘quv jarayonini takomillashtirishga xizmat qiladi.
Bibliografik manbalar
Ибрагимов И.И. и др. Русско-узбекский краткий словарь железнодорожных терминов (основные термины и определения). – Ташкент: Ўқитувчи, 1993. – 67с.
Ожегов С.И., Шведова Н.Ю. Толковый словарь современного русского языка. – М.: Русский язык, 2000. – с. 916
Джусупов М. Сингармонический звуковой строй в сопоставлении с несингармоническим (на материале казахского и русского языков). – Автореф. дис. докт. филолог. наук. – Алматы, 1992. – с.40
Ахмедова Н.Ф. и др. Русский язык (Для студентов экономических специальностей нaциональных групп неязыковых вузов)., Ташкент: Ворис машғулот, 2006. –с. 319
Андриянова В.И. О концептуальной базе использования современных технологий в учебно-воспитательном процессе – Ташкент: Фан, 2009. – с. 279
Бобровская И.И. Технология ремонта вагонов. Учебное пособие, Т., 2009, -с. 435
Yuklashlar
51 23Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Назира Кадирова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











