8-9-sinflarda qoraqalpoq tili va adabiyotini o‘zbek tilida o‘qitish usullari

  • Republic of Uzbekistan, Republic of Karakalpakstan, Nukus Mustaqil tadqiqotchi, Qori Niyoziy nomidagi Tarbiya pedagogikasi milliy instituti, Qoraqalpog‘iston filiali

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss4/S-pp277-282

Kalit so‘zlar

dars jarayoni , mashg‘ulot , anjuman , pedagogik kompetensiya , zamonaviy talablar

Annotasiya

Ushbu maqolada o‘qituvchining kasbiy malakasini shakllantirish masalasi ko‘rib chiqiladi va uning asosiy turlarining tasnifi beriladi. Mashhur olimlar tomonidan taklif etilgan "malaka" tushunchasining mohiyatini ochib beruvchi ta’riflar keltirilgan. Pedagogik malakaning o‘qituvchilik faoliyati mazmuni va samaradorligi bilan uzviy bog‘liqligi alohida ta’kidlanadi. Bu esa uni zamonaviy o‘qituvchi kasbiy mahoratining asosiy belgisi sifatida qarashga imkon beradi.

 

Bibliografik manbalar

Yuldashev K., Modaev O., Abdurazzokov A. Methods of teaching literature. – Тashkent: 1994;

Tuxliev B. Methods of teaching literature. – Тashkent: 2010;

Pakhratdinov A. Methods of teaching Karakalpak literature. Nukus, 2004.

Yusupov K.A. Kórkem shıǵarmalardıń mazmunıń úyreniw metodikası. Oqıw qollanba. – Tashkent: Yosh avlod matbaa, 2021. – 23,75 б.т. – 380 б.

Юсупов К.А. Qánigelik hám pedagogikalıq ámeliyat. Oqıw qollanba.– Nókis: Ilimpaz, 2021. – 3.75 б.т. – 60 б.

Yusupov K.A. Arnawlı pánlerdi oqıtıw metodikası. sabaqlıq. – Tashkent: INNOVATSIYA-ZIYO, 2022. – 19 б.т. – 304 б.

Yusupov K.A. Qaraqalpaq ádebiyatın oqıtıw texnologiyaları. Oqıw qollanba. – Tashkent: INNOVATSIYA-ZIYO, 2022. – 9.3 б.т. – 144 б.

Yusupov K.A. Qaraqalpaq ádebiyatın oqıtıwda ádebiy materiallardı tallaw metodikası. Monografiya. – Tashkent: METODIST NASHRIYOTI, 2023. –120 b

Yuklashlar

57 18

Nashr qilingan

8-9-sinflarda qoraqalpoq tili va adabiyotini o‘zbek tilida o‘qitish usullari

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Yusupova, A. 2025. 8-9-sinflarda qoraqalpoq tili va adabiyotini o‘zbek tilida o‘qitish usullari. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 3, 4/S (Apr. 2025), 277–282. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss4/S-pp277-282.