DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss4-pp80-83Kalit so‘zlar
STEAM yondashuvi , boshlang‘ich ta’lim , amaliy ko‘nikmalarni rivojlantirish , fanlararo integratsiya , texnologik savodxonlik , ijodiy fikrlash , muhandislik yondashuvi , matematika va san’at uyg‘unligi , loyihaviy ta’lim , innovatsion metodlarAnnotasiya
Ushbu maqolada STEAM ta’limi konsepsiyasi asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish imkoniyatlari chuqur tahlil qilinadi. Ta’limning ushbu integratsiyalashgan yondashuvi orqali o‘quvchilarda mantiqiy fikrlash, muammoga yechim topish, ijodiy yondashuv hamda texnologik savodxonlik kabi zamonaviy kompetentsiyalarni shakllantirish yo‘llari ko‘rib chiqiladi. Tadqiqotda nazariy va amaliy asoslar, o‘quvchilar bilan olib borilgan tajriba sinovlari va ularning natijalari ilmiy asosda tahlil qilinadi.
Bibliografik manbalar
Yakubov A. va boshq. "STEAM yondashuvi asosida ta’lim jarayonini tashkil etish", Toshkent, 2023.
Qodirova Z. "Ilmiy-texnikaviy ta’limning zamonaviy metodlari", O‘zRFA nashriyoti, 2022.
World Economic Forum, Future of Jobs Report, 2020.
Beers, S.Z. "21st Century Skills: Preparing Students for THEIR Future", 2011.
Abdullaev, R., Zakhidova, M., Urazimbetova, A., Giyasova, Z., Begmatova, D., & Suvonova, O. (2023, April). Surface ionization of CsCl molecules in the learning process. In E3S Web of Conferences (Vol. 383, p. 04070).
Aygul Urazimbetova // Инновационные подходы к развитию навыков самостоятельного мышления у учащихся начальных классов// https://inscience.uz/index.php/socinov/issue/view/126
Yuklashlar
39 14Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Лайло Ахмедова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











