STEAM ta’limi asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish

  • PhD, dotsent v.b., Profi University

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss4-pp80-83

Kalit so‘zlar

STEAM yondashuvi , boshlang‘ich ta’lim , amaliy ko‘nikmalarni rivojlantirish , fanlararo integratsiya , texnologik savodxonlik , ijodiy fikrlash , muhandislik yondashuvi , matematika va san’at uyg‘unligi , loyihaviy ta’lim , innovatsion metodlar

Annotasiya

Ushbu maqolada STEAM ta’limi konsepsiyasi asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish imkoniyatlari chuqur tahlil qilinadi. Ta’limning ushbu integratsiyalashgan yondashuvi orqali o‘quvchilarda mantiqiy fikrlash, muammoga yechim topish, ijodiy yondashuv hamda texnologik savodxonlik kabi zamonaviy kompetentsiyalarni shakllantirish yo‘llari ko‘rib chiqiladi. Tadqiqotda nazariy va amaliy asoslar, o‘quvchilar bilan olib borilgan tajriba sinovlari va ularning natijalari ilmiy asosda tahlil qilinadi.

Bibliografik manbalar

Yakubov A. va boshq. "STEAM yondashuvi asosida ta’lim jarayonini tashkil etish", Toshkent, 2023.

Qodirova Z. "Ilmiy-texnikaviy ta’limning zamonaviy metodlari", O‘zRFA nashriyoti, 2022.

World Economic Forum, Future of Jobs Report, 2020.

Beers, S.Z. "21st Century Skills: Preparing Students for THEIR Future", 2011.

Abdullaev, R., Zakhidova, M., Urazimbetova, A., Giyasova, Z., Begmatova, D., & Suvonova, O. (2023, April). Surface ionization of CsCl molecules in the learning process. In E3S Web of Conferences (Vol. 383, p. 04070).

Aygul Urazimbetova // Инновационные подходы к развитию навыков самостоятельного мышления у учащихся начальных классов// https://inscience.uz/index.php/socinov/issue/view/126

Yuklashlar

39 14

Nashr qilingan

STEAM ta’limi asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Axmedova, L. 2025. STEAM ta’limi asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 3, 4 (Jul. 2025), 80–83. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss4-pp80-83.

Nashr

Bo'lim

13.00.00 – PEDAGOGIKA FANLARI