Yoshlar hayotida ma’naviy marifiy ishlar jarayonining ijtimoiy pedagogik xususiyatlari

  • O‘qituvchi, Kattaqo‘rg‘on davlat pedagogika instituti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss6-pp71-76

Kalit so‘zlar

ma'naviyat va ta'lim , globallashuv , pedagogik xususiyatlar , ommaviy madaniyat , psixologiya , texnologiya

Annotasiya

Maqolada globallashuv kuchayib borayotgan sharoitda yoshlarni ma’naviyat va yoshlarga tahdidlarning oldini olish va himoya qilish bo‘yicha ma’naviy-ma’rifiy ishlar jarayonining ijtimoiy-pedagogik xususiyatlari yoritilgan.

Bibliografik manbalar

www.uza.uz. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017yil 15 iyun kuni “Ijtimoiy barqarorlikni ta’minlash, muqaddas dinimizni sofligini asrash – davr talabi” mavzusidagi anjumanda so‘zlagan nutqidan.

Qosimova Z.X. Talaba yoshlarda mafkuraviy immunitetni shakllantirishning pedagogik asoslari. (Oliy o‘quv yurtlari ma’naviy-ma’rifiy ishlari misolida). Pedagogika Fan. nomz. ilmiy dar. olish uchun tayyorlangan diss-ya. -T. 2004. 117-b.

Alimasov V. Ommaviy madaniyat OG‘Umi?// “Ishonch” gazetasi, 2018 yil 19 iyun.

Raynov B. Massovaya kultura. Perevod s bolgarskogo. – Moskva, “Progress”, 1979. S.9.

Saidov U. Madaniyat sohasidagi globallashuv jarayonlari va ma’naviy tahdidlar. – Toshkent: “Akademiya”, 2011. – 56 b.

Yuklashlar

4 1

Nashr qilingan

Yoshlar hayotida ma’naviy marifiy ishlar jarayonining ijtimoiy pedagogik xususiyatlari

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Radjapov, A. 2025. Yoshlar hayotida ma’naviy marifiy ishlar jarayonining ijtimoiy pedagogik xususiyatlari. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 3, 6 (Nov. 2025), 71–76. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss6-pp71-76.

Nashr

Bo'lim

13.00.00 – PEDAGOGIKA FANLARI