• Katta o'qituvchi, Biofizika va axborot texnologiyalari kafedrasi, Buxoro tibbiyot instituti, Buxoro, O'zbekiston

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp170-177

Kalit so‘zlar

Sog'liqni saqlash , Axborotlashtirish , Samarali boshqarish , O'quv jarayoni , Axborot maydoni , Ta'lim sifati

Annotasiya

Mazkur maqolada axborot texnologiyalarini ta'lim tizimiga joriy etishning ahamiyati, axborot texnologiyalarining ta'lim sifatiga ta'siri ko'rib chiqiladi.

O'quv jarayonida elektron darsliklarni yaratish va ulardan foydalanish tavsiya etiladi. Bu o'quv va uslubiy adabiyotlarning yetarli darajada ta'minlanmaganligi, shuningdek, namoyish materiallarini iloji boricha ko'proq va amaliy ravishda qamrab olish istagi o'rtasidagi ziddiyatni hal qilish yo'li bilan muhimdir. Ixtisoslashtirilgan dasturlash muhitini o'zlashtirish uchun vaqt va malaka talab etilishi sababli, elektron darsliklar yaxshi o'rganilgan taqdimotga tayyorgarlik dasturida yaratilishi mumkin.

"Elektron bemor" tushunchasiga asoslangan dasturiy mahsulotlardan foydalanish ta'kidlangan.

Maqolada bilim, kasbiy ko'nikma va malakalarni egallashga chaqiriladi va amaliy ko'nikmalar terapevtik va diagnostik manipulyatsiyalar emas, balki to'g'ri, tezkor va tejamli tashxis qo'yish va samarali davolanishni ta'minlaydigan samarali aqliy faoliyatning o'zlashtirilgan usullari hisoblanadi.

Maqola talabalar, universitet professor-o'qituvchilari, xodimlar va ta'lim tizimining boshqaruv xodimlari uchun foydali bo'ladi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Yuklashlar

136 232

Nashr qilingan

Axborot texnologiyalarining bilimlarni uzatishdagi integrallashgan o'rni

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Хамроев, Р. . (2021). Axborot texnologiyalarining bilimlarni uzatishdagi integrallashgan o’rni. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 2(1/S), 170–177. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp170-177