DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss2/S-pp107-112Ключевые слова
сестринское дело / симуляция / симулятор / лаборатория сестринского дела / методы обученияАннотация
Применение симуляции позволяет студентам практиковать свои клинические навыки и умение принимать решения по некоторым важным вопросам, с которыми они могут столкнуться в своей повседневной работе. Защищенная среда и чувство безопасности повышают самоуважение и уверенность учащихся, тем самым стимулируя процесс обучения. Таким образом, разрыв между теорией и практикой значительно сокращается. Дальнейшее развитие симуляционных методов, наряду с другими методами обучения, может существенно способствовать стремлению студентов стать интегрированными и успешными специалистами в области здравоохранения.
Скачивания
Библиографические ссылки
Ekebergh M, Lepp M, Dahlberg Hamshiralik ta’limida drama bilan aks ettiruvchi o‘rganish - Shvetsiyaning nazariy amaliyot bo‘shlig‘ini bartaraf etishga urinishi. Bugungi kunda hamshira ta’limi. 2004 yil noyabr;24(8):622–628.
Kadirova M. Tibbiy ta’lim jarayonida kasbiy kompetentlikni metodik takomillashtirish texnologiyalari (tibbiyotda pedagogikani o‘qitish misolida). Pedagogika fanlari doktori...diss. –N., 2023. – 201.b.
Kim JH, Park I, Shin S. Hamshiralik ta’limi doirasida simulyatsiya bo‘yicha koreys tadqiqotlarini tizimli ko‘rib chiqish. J Kor Acad Soc Nurs Education. 2013 yil avgust;19(3):307–319. doi: 10.5977/jkasne.2013.19(3.)307-319
Gaba DM. Sog‘liqni saqlashda simulyatsiyaning kelajakdagi ko‘rinishi. Sog‘liqni saqlashda sifat va xavfsizlik. 2004 yil 13 oktyabr (1-qo‘shimcha): i2–10.
Waxman KT. Dalillarga asoslangan klinik simulyatsiya ssenariylarini ishlab chiqish: hamshira o‘qituvchilari uchun ko‘rsatmalar. Hamshiralik ta’limi jurnali. 2010 yil yanvar;49(2):29–35. doi: 10.3928/01484834-20090916-07.
Komilov N. Teaching history of medicine to foreign students is vital factor of pedagogy // World of Scientific news in Science. № 3/2. 2024. -Р.51-
Загрузки
5 2Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 Махбуба Иргашева (Автор)

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.