DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss2/S-pp107-112Kalit so‘zlar
hamshiralik , simulyatsiya , simulyator , hamshiralik laboratoriyasi , o‘qitish metodlariAnnotasiya
Simulyatsiyani amalga oshirish talabalarga kundalik ishlarida duch kelishi mumkin bo‘lgan ba’zi muhim masalalar bo‘yicha klinik va qaror qabul qilish qobiliyatlarini mashq qilish imkonini beradi. Himoyalangan muhit va xavfsizlik hissi o‘quvchilarning o‘ziga bo‘lgan hurmati va ishonchini oshiradi, shu bilan o‘rganishni rag‘batlantiradi. Shunday qilib, nazariya va amaliyot o‘rtasidagi tafovut sezilarli darajada kamayadi. Simulyatsiyaning keyingi rivojlanishi, boshqa o‘qitish usullari bilan bir qatorda, talabalarning integratsiyalashgan va muvaffaqiyatli sog‘liqni saqlash mutaxassislari bo‘lish harakatlariga sezilarli darajada yordam berishi mumkin.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Ekebergh M, Lepp M, Dahlberg Hamshiralik ta’limida drama bilan aks ettiruvchi o‘rganish - Shvetsiyaning nazariy amaliyot bo‘shlig‘ini bartaraf etishga urinishi. Bugungi kunda hamshira ta’limi. 2004 yil noyabr;24(8):622–628.
Kadirova M. Tibbiy ta’lim jarayonida kasbiy kompetentlikni metodik takomillashtirish texnologiyalari (tibbiyotda pedagogikani o‘qitish misolida). Pedagogika fanlari doktori...diss. –N., 2023. – 201.b.
Kim JH, Park I, Shin S. Hamshiralik ta’limi doirasida simulyatsiya bo‘yicha koreys tadqiqotlarini tizimli ko‘rib chiqish. J Kor Acad Soc Nurs Education. 2013 yil avgust;19(3):307–319. doi: 10.5977/jkasne.2013.19(3.)307-319
Gaba DM. Sog‘liqni saqlashda simulyatsiyaning kelajakdagi ko‘rinishi. Sog‘liqni saqlashda sifat va xavfsizlik. 2004 yil 13 oktyabr (1-qo‘shimcha): i2–10.
Waxman KT. Dalillarga asoslangan klinik simulyatsiya ssenariylarini ishlab chiqish: hamshira o‘qituvchilari uchun ko‘rsatmalar. Hamshiralik ta’limi jurnali. 2010 yil yanvar;49(2):29–35. doi: 10.3928/01484834-20090916-07.
Komilov N. Teaching history of medicine to foreign students is vital factor of pedagogy // World of Scientific news in Science. № 3/2. 2024. -Р.51-
Yuklashlar
51 19Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Махбуба Иргашева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











