• O‘qituvchi, Jahon tillari kafedrasi, Qo‘qon universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss8/S-pp138-143

Kalit so‘zlar

Sun'iy intellekt , Ta'lim , Raqamli Transformatsiya , Shaxsiylashtirilgan ta'lim , Etika , Pedagogika

Annotasiya

Ushbu maqola sun'iy intellekt (AI) davrida ta'limning o'zgarishini o'rganadi. U sunʼiy intellektga asoslangan texnologiyalar oʻqitish usullarini, oʻquv jarayonlarini, baholash tizimlarini va taʼlim boshqaruvini qanday oʻzgartirishini oʻrganadi. Tadqiqot mavjudlik, shaxsiylashtirish, axloqiy muammolar va o'qituvchilarning kelajakdagi roliga e'tibor qaratib, AIni ta'limga integratsiya qilish imkoniyatlari va muammolari haqida umumiy ma'lumot beradi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Rezaev A. V., Stepanov A. M., Tregubova N. D. Higher education in the era of artificial intelligence//https://vovr.elpub.ru/jour/article/view/4928

Selwyn, N. (2023). Should Robots Replace Teachers? AI and the Future of Education. Polity Press.

Wu Yi Is Early Childhood Education Prepared for Artificial Intelligence?: A Global and US Policy Framework Literature Review// JOURNAL NAME: Open Journal of Social Sciences, Vol.12 No.8, August 15, 2024.

UNESCO. (2024). AI and Education: Guidance for Policy-Makers. Paris: UNESCO Publishing.

OECD. (2024). AI in Society. Paris: OECD Publishing.

Yuklashlar

22 11

Nashr qilingan

Sun'iy intellekt davrida ta'lim

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Abidjanova, S. (2025). Sun’iy intellekt davrida ta’lim. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 6(8/S), 138–143. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss8/S-pp138-143