DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss8/S-pp138-143Kalit so‘zlar
Sun'iy intellekt , Ta'lim , Raqamli Transformatsiya , Shaxsiylashtirilgan ta'lim , Etika , PedagogikaAnnotasiya
Ushbu maqola sun'iy intellekt (AI) davrida ta'limning o'zgarishini o'rganadi. U sunʼiy intellektga asoslangan texnologiyalar oʻqitish usullarini, oʻquv jarayonlarini, baholash tizimlarini va taʼlim boshqaruvini qanday oʻzgartirishini oʻrganadi. Tadqiqot mavjudlik, shaxsiylashtirish, axloqiy muammolar va o'qituvchilarning kelajakdagi roliga e'tibor qaratib, AIni ta'limga integratsiya qilish imkoniyatlari va muammolari haqida umumiy ma'lumot beradi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Rezaev A. V., Stepanov A. M., Tregubova N. D. Higher education in the era of artificial intelligence//https://vovr.elpub.ru/jour/article/view/4928
Selwyn, N. (2023). Should Robots Replace Teachers? AI and the Future of Education. Polity Press.
Wu Yi Is Early Childhood Education Prepared for Artificial Intelligence?: A Global and US Policy Framework Literature Review// JOURNAL NAME: Open Journal of Social Sciences, Vol.12 No.8, August 15, 2024.
UNESCO. (2024). AI and Education: Guidance for Policy-Makers. Paris: UNESCO Publishing.
OECD. (2024). AI in Society. Paris: OECD Publishing.
Yuklashlar
22 11Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Сурайё Абиджанова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











