DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss5-pp156-161Keywords
identification , professional pedagogical orientation , research , admiring , professional perfection , reflexAbstract
This article is devoted to the study of the impact of the phenomenon of identification on the process of professional рedagogical orientation in future teachers and it describes the types of identification, methods of determining the identification process (experimental essay and questionnaire) with low, medium and high level disclosure. As well as some results of the study are referenced.
Downloads
References
Авдеева Н.Н., Понятие идентификации и его применение к проблеме понимания человека человеком; В кн. Теоретические и прикладиые проблемы психологии познания людьми друг друга: Краснодар, 1975, с. 6-9.
Дубовская Е.М., Кричевский Р.Л., Феномен идентификации в групповом лидерстве; Вестник Московского университета, сер. 14, ИПсихология, 1980, Но2, c. 48-58.
Никереев Е.М., Направленность личности и методы ее исследования; учебное пособие по дисциплине «Психология», издательство психолого- социального института: Воронеж (МОД7К), 2004, с. 190.
Downloads
125 112Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Джалолидин Зайнобидинов

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.











