DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss11/S-pp59-63Keywords
taxes , modeling , methods , teaching , tale , thinking , imaginationAbstract
This article discusses the issue of the features of using analog models in the process of teaching primary school students. Namely, when learning Russian as a foreign language.
Also, the formation of universal approaches and methods to the educational process in the conditions of developing learning, primary school students.
Downloads
References
Вендина, А. А. Моделирование при решении текстовых задач в начальной школе [Текст] / А. А. Вендина // Проблемы и перспективы развития образования в России. – 2017. – № 47. – С. 59-63.
Гильгенберг, Т. Н. Моделирование как способ формирования у школьников ключевых компетенций и целостного представления о картине мира (на материале предметов русский язык и литература) / Т. Н. Гильгенберг. — Текст : непосредственный // Педагогика: традиции и инновации : материалы I Междунар. науч. конф. (г. Челябинск, октябрь 2011 г.). — Т. 1. —
Раскина И.И., Баракина Т.В., Формирование представлений о модели и моделировании в начальной школе.//Омск: Ом ГПУ, 2005.
Сапогова Е.Е. Моделирование как этап развития знаково - символической деятельности школьника // Вопросы психологии,2002 г
Челябинск: Два комсомольца, 2011. — С. 116-119.
Ясвин В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию / В.А. Ясвин. – М.: Смысл, 2001.
Aslonov, S. S. (2020). INGLIZ TILI STILISTIKASI FANINI O’QITISHDA FONOSTILISTISTIKANING O’RNI. Интернаука, (16-4), 57-59.
Ruzimurodova, Z., & Aslonov, S. (2020). WHAT TO TEACH TO THE STUDENTS? TO TEACH STANDARD ENGLISH OR WORLD ENGLISHES?. In МОЛОДОЙ ИССЛЕДОВАТЕЛЬ: ВЫЗОВЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ (pp. 367-369).
Downloads
176 171Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 A. Худойбердиева

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.











