DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss11/S-pp59-63Kalit so‘zlar
soliqlar , modellashtirish , usullar , o'qitish , ertak , tafakkur , tasavvurAnnotasiya
Ushbu maqolada rus tilini chet tili sifatida o'rganishda boshlang'ich sinf o'quvchilari uchun o'quv jarayonida analog modellardan foydalanishning o'ziga xos xususiyati ko'rib chiqiladi.
Shuningdek, rivojlantiruvchi ta'lim sharoitida universal ta'lim harakatlarini shakllantirish haqida so`z boradi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Вендина, А. А. Моделирование при решении текстовых задач в начальной школе [Текст] / А. А. Вендина // Проблемы и перспективы развития образования в России. – 2017. – № 47. – С. 59-63.
Гильгенберг, Т. Н. Моделирование как способ формирования у школьников ключевых компетенций и целостного представления о картине мира (на материале предметов русский язык и литература) / Т. Н. Гильгенберг. — Текст : непосредственный // Педагогика: традиции и инновации : материалы I Междунар. науч. конф. (г. Челябинск, октябрь 2011 г.). — Т. 1. —
Раскина И.И., Баракина Т.В., Формирование представлений о модели и моделировании в начальной школе.//Омск: Ом ГПУ, 2005.
Сапогова Е.Е. Моделирование как этап развития знаково - символической деятельности школьника // Вопросы психологии,2002 г
Челябинск: Два комсомольца, 2011. — С. 116-119.
Ясвин В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию / В.А. Ясвин. – М.: Смысл, 2001.
Aslonov, S. S. (2020). INGLIZ TILI STILISTIKASI FANINI O’QITISHDA FONOSTILISTISTIKANING O’RNI. Интернаука, (16-4), 57-59.
Ruzimurodova, Z., & Aslonov, S. (2020). WHAT TO TEACH TO THE STUDENTS? TO TEACH STANDARD ENGLISH OR WORLD ENGLISHES?. In МОЛОДОЙ ИССЛЕДОВАТЕЛЬ: ВЫЗОВЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ (pp. 367-369).
Yuklashlar
176 171Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 A. Худойбердиева

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











