DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss7/S-pp370-373Keywords
Japanese language , innovation , teaching , efficiencyAbstract
Innovation directions for teaching to Japanese language were analyzed in this article. These directions were noted in improving communicative skills and methodology manuals, using practical methods, and familiarizing with the Japanese culture.
Downloads
References
Гуревич Т.М. Культурологическая парадигма преподавания японского языка. Вестник МГИМО. 2012 – С. 24-29.
Старченко Е. В. Методы практического обучения японскому языку на начальном этапе языковой подготовки в вузе // Педагогика: традиции и инновации: материалы IV Междунар. науч. конф. (г. Челябинск, декабрь 2013 г.). — Челябинск: Два комсомольца, 2013. — С. 184-189.
Хужанова М. И., Тогаева М. А. Совершенствование обучения иностранным языкам — веление времени // Молодой ученый. — 2014. — №11. — С. 352-353.
Downloads
144 110Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Ильмира Расулева (Автор)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.











