DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss5/S-pp68-76Keywords
pedagogical law , pedagogical principles , the regularity of the determination of the development of its activity , the principle of the development of activity , the principle of autonomy , the regularity of the dynamics of the learning process , the principle of coevolution , regularity of efficiency , regularity of the resultAbstract
The article discusses the definition of the leading pedagogical patterns and fundamental principles of the formation of information culture in school-age children.
Downloads
References
Абульханова-Славская, К.А. и др. Философско-психологическая концепция С.Л. Рубинштейна. К 100-летию со дня рождения / К.А. Абульханова-Славская, А.В. Брушлинский - М: Наука, 1989. – С.24.
Захарова, И. Г. Информационные технологии в образовании: учебное пособие. / И.Г. Захарова – М., 2003. – 183 с.
Кудрявцева, И. А. Методика обучения бакалавров физико-математического образования математическим основаниям парадигм программирования: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / И.А. Кудрявцева СПб., 2005. – 123 с.
Downloads
231 190Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Уткир Йулдошев , Уктамжон Жуманкузиев

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.











