DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss5-pp116-122Kalit so‘zlar
креативлик , потенциал , педагогик креативлик , дизайн , Эвристик , метод , яратувчанликни ривожлантириш , яратувчанликни ривожлантиришга тўсқинлик қилувчи омиллар , креатив потенсиал , педагогнинг креатив потенциали , креатив потенсиалнинг таркибий асослари ва тамойиллари , педагогнинг креатив потеницалини аниқловчи мезонлар , резюме , cкетчбукAnnotasiya
Ушбу мақолада креативлик ва педагогик креативлик тушунчаларининг моҳияти, дизайнга оид композитция тушунчалари, педагогнинг креативлик бпотенсиали, креативлик потенсиалининг таркибий асослари ҳамда потенсиали даражасини аниқловчи мезонлар ҳақида фикр юритилган. Шунингдек таълим жараёнида талабаларда креатив таълим технологиялари моҳияти ёритилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Драпеау Патти. Спаркинг студент креативиты (праcтика то промоте инновативе тинкинг анд проблем совинг). – Алехандриа – Виргиниа, УСА: АСCД, 2014.
Инновацион таълим технологиялари / Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. – Т.: “Сано стандарт” нашриёти, 2015. – 81-б.
Савелева М.Г. Педагогические кейсы: конструирование и исползование в протцессе обучения и отценки компетенций студентов/Учеб.-мет.пособие.–Ижевск: ФГБОУВПО “Удмуртский университет”, 2013. – С. 9.
Сборник кейсов для вузов по дисциплинам гуманитарного и сотциално-экономического цикла/Учеб.-мет.пособие. – СПб.: Изд-о Санкт- Петербургского университета управления и экономики, 2015. – С. 3.
Толипов Ў., Усмонбоева М. Педагогик технологияларнинг тадбиқий асослари – Т.: 2006. – 260 б.
Saidova Kh.Kh., Djalolova D.F., Ergasheva M.R. Promotion of practical trainings for the development of the creative abilities of students in special subjects using foreign methods of foreign education method/ European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Европа, Vol. 8 No. 11, 2020, p 73-79. www.idpublications.org
Saidova Kh.Kh., Kuliyeva D.R., Djalolova D.F. "Cluster" Theory And Its Peculiarities In Increasing The Competitiveness Of The Economy/ The American Journal of Interdisciplinary Innovations and Research АҚШ, Volгume 2, Issue 9, 2020, p 51-54. www.usajournalshub.com
Yuklashlar
173 166Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Хулкар Саидова, Марзия Эргашева

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











