• tadqiqotchi, Jahon iqtisodiyoti va diplomatiya universiteti, Toshkent, Oʻzbekiston

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp28-35

Kalit so‘zlar

iqtisodiy beqarorlik , bank , mobilizatsiya , nazorat qilinadigan operatsiyalar , soliq imtiyozlari , transfer narxlari

Annotasiya

Maqolada bank biznesida marketing faoliyati konsepsiyasiga yangi ilmiy-metodik yondashuvlarni ishlab chiqish haqida so‘z boradi. Transfer bahosini shakllantirish tizimini to‘g‘ri shakl-lantirish jarayon ustidan zarur nazoratni olish, tezkor yechim-larni ishlab chiqish, individual operatsiyalar va ular uchun kattaroq operatsiyalarga nisbatan imkoniyatlar, og‘ishlar va tendensiyalarni aniqlash imkonini beradi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

M Temirkhanova. Accounting development under the modernization of the Republic of Uzbekistan economy. Bulletin of Science and Practice 4 (3), 224-231

М.Ж. Темирханова, Совершенствование бухгалтерского и налогового учета и отчетности в туристических компаниях в Республике Узбекистан- Совершенствование налоговой политики государства в условиях глобализирующейся экономики. Тамбов, 15 мая 2014 года, 267-275 стр.

Ценообразование: особые вопросы (Т. Кошелева, 4 апреля 2014 г.)

Темирханова М.Ж. Организация учета обязательств в туристической фирме. Экономика и предпринимательство. 2016. № 11-2 (76). С. 879-882.

МЖ Темирханова Особенности организации бухгалтерского учета в туристических организациях. Экономика и управление: анализ тенденций и перспектив развития.

Yuklashlar

171 137

Nashr qilingan

Bank biznesidagi marketing faoliyati tushunchasi

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Azimova, G. (2022). Bank biznesidagi marketing faoliyati tushunchasi. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 3(3/S), 28–35. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp28-35