DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss10/S-pp155-165Kalit so‘zlar
илмий тадқиқот , креатив мулоҳаза юритиш , муаммоли вазиятларни англаш , амалий муаммолардан илмий муаммоларни шакллантириш , ўзлаштириш , илмий тадқиқот олиб бориш , талабаларда масъулият ва меҳнатсеварликни тарғиб қилиш , тартиблилик , вақтдан унумли фойдаланиши , мақсадга эришишAnnotasiya
Мазкур мақолада талабаларнинг тадқиқотчилик кўникмаларига эга бўлиши давр талаби эканлиги асосланган. “Илмий тадқиқот” тушунчаси мазмуни тадқиқот манбаларида қайд этилган айрим таърифлар келтирилган. Янги билимлар ва назарияларни аниқлаш жараёни, ҳар қандай жараённинг назарий билимлар асосида ўрганилиши кенг ёритилган. Мақолада талабаларни илмий фаолиятга йўналтириш бўйича мутахассислик бўйича чуқур билим эгаллаши, танқидий ва таҳлилий фикрлаши (воқеа-ҳодисалар моҳиятини сабаб ва оқибат диалектикаси асосида тушуниши), ностандарт, креатив мулоҳаза юритиши, соҳага оид муаммо ва муаммоли вазиятларни англаши, амалий муаммолардан илмий муаммоларни шакллантириши, керакли манбаларни қидириб топиши, топилган манбаларни қайта ишлаши, ўзлаштирилган билимни янгича тақдим эта олиши, илмий тадқиқот олиб боришдан мақсадга эга бўлиши, талабаларда масъулият ва меҳнацтсварликни тарғиб қилиш, тартиблилик, вақтдан унумли фойдаланиш, мақсадга эришишда қатъиятлилик бўйича таклиф ва тавсиялар ҳамда илмий тадқиқотга йўналтириш масалалари ёритилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги Фармони// Ўзбекистон Республикаси Қонун ҳужжатлари тўплами –Т., 2017. –Б.39.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “2019-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини инновацион ривожлантириш стратегиясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Фармони // Ўзбекистон Республикаси Қонун ҳужжатлари тўплами –Т., 2018. –Б.239.
Жак Ашенбройх. Революционные фундаментальные инновации. Состояние инноваций в 2016. stateofinnovatijn.com
Потапова Е.Н. Формирование исследовательской компетенции на уроках информатики. // http://tmo.ito.edu.ru/2014/section/229/94666/index.html
Рябова Л.Г. Исследовательская деятельность учащихся. Открытый урок. РФ/статьи/581619/
Каюмова Н.А. Педагогик ва ахборот технологиялари интеграциясида информатика ўқитувчисини тайёрлашнинг методик тизимини ишлаб чиқиш // “Замонавий таълим” журнали, 2018, № 4. –34-40-б
Каюмова Н.А. Педагогик ва ахборот технологиялари интеграциясида информатика ўқитувчисини тайёрлашнинг методик тизими / Монография. – Т.: “Фан ва технология”, 2018. -58-б
Леонтович. А.В. Учебно-исследовательская деятельность школьника как модель педагогической технологии. // Журнал «Народное образование», 1999. № 10. -С. 152-158
Пружинин Б.И. Прогностические функции педагогического исследования: философско-методологический анализ // Вопросы философии. 2018. № 6. http://vphil.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=1975
Сластёнин В.А. и др. Педагогика: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. М.:, 2015 г.
Lamanauskas, V. (2012). Development of scientific research activity as the basic component of science education. Journal of Baltic Science Education, 11 (3), 200-202.
Vincentas Lamanauskas and Dalia Augienė / Procedia - Social and Behavioral Sciences 167 (2015) 131 – 140.
Усмонов Б.Ш. Ривожланган давлатларда олий таълим тизими. Таълим, фан ва инновациялар. 2015 й. №1
Федоров М.В., Пешина Э.В. Современные концепции управления знаниями //Стратегическое управление университетом. – 2012. – № 3(79). – С. 6–12.
Sturgeon T.J. How Silicon Valley Came to Be. In Uniderstanding Siticon Valley: The Anatomy of an Entiepreneurial Region. Stanford, CA: Stanford University Press, 2005. pp 16-19.
Yuklashlar
190 99Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Абдумалик Кадиров

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











