DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss1-pp104-109Kalit so‘zlar
коммуникатив компетентлик , компетентлик , ўқув фаолияти , когнитив , рефлексив , лингвистик , тафаккур , ижодий фикрлаш , мулоқот маданияти , тил кўникмалари , тузилмавий ёндашув , функционал ёндашувAnnotasiya
Мақолада “Темурбеклар мактаби” ўқувчиларида коммуникатив компетентликни ривожлантиришнинг педагогик-психологик хусусиятлари, омиллари, шарт-шароитлари кўрсатиб ўтилган. Айниқса, ўқувчиларда коммуникатив компетентликни ривожлантиришда ўқув фаолиятининг хусусиятлари, билим даражаси, шахсий сифатлари, рефлексив жараёнлар муҳим эканлиги кўрсатиб ўтилади.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Богоявленский Д. Н. Психология учения русскому языку // Русский язык в школе. 1977. -№ 5.– С. 79.
Выготский Л. С. Избранные психологические исследования. Мышление и речь. Проблемы психологического развития ребенка / под ред. А. А. Леонтьева и А. Р. Лурия. -М.: АПН РСФСР, 1956. – С. 300-312
Гальперин П. Я. К исследованию интеллектуального развития ребенка. II Возрастная и педагогическая психология: Тексты / Сост. и комплект. Шуаре Марта А. -М.: Изд-во МГУ, 1992. – С. 96-109.
Дидактика современной школы. Пособие для учителей / под редакцией В. А. Онищука.-М.: Советская школа, 1987. – 62 с.
Жуйков С. Ф. Психологические основы повышения эффективности обучения младших школьников родному языку. -М.: Педагогика, 1979. – 184 с.
Зимняя И. А. Психологические аспекты обучения говорения на иностранном языке. -М., 1978. – С. 71.
Кулюткин Ю. Н., Бездухов В. П. Ценностные ориентиры и когнитивные структуры в деятельности учителя. -Самара: Изд-во СамГПУ, 2002. – 400 с.
Леонтьев А. А. Психолингвистические проблемы общения и обучения языку.- М, 1976. – С. 8-29.
Пассов Е. И. Коммуникативное иноязычное образование. -Липецк: ЛГПИ, 1998. – 159 с.
Yuklashlar
162 109Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2023 Барно Сапаева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











