DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss1-pp146-153Kalit so‘zlar
rahbar va pedagog kadrlar , tinglovchilar , huquqiy bilim , huquqiy axborot , qonunlarni tahlil etish , “Huquq masalalari” o‘quv moduliAnnotasiya
Ushbu maqolada hozirda jamiyatimizda o‘z o‘rniga ega bo‘lgan huquqiy ong va huquqiy madaniyatni xalq ta’limi tizimidagi rahbar va pedagog kadrlarning malaka oshirish jarayonida huquqiy bilim berish orqali shakllantirishga erishishda deb hisoblaganimiz uchun tahlil qilishga qaror qildik. Tadqiqotda asosiy manba sifatida qonun va qonunosti hujjatlari belgilandi. Soha vakillarining fikrlari va mulohazalarini o‘rganish orqali, malaka oshirish tizimida umumiy o‘rta ta’lim maktabi o‘qituvchilarining huquqiy ong va huquqiy madaniyatini shakllantirishdagi muammolar kam o‘rganilgan deb topildi. Tadqiqot natijalari so‘rovnomalar orqali tahlil etilib, xalq ta’limi tizimida malaka oshirish jarayonida tinglovchilarning huquqiy bilimlarni olishga bo‘lgan istaklari yuqori ekanligi namoyon bo‘ldi. Shu asoslarga tayanib, masala yuzasidan aniq va real taklif hamda tavsiyalar berildi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Axborotnomasi. - 1997. – № 9. – 227-modda.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 9-yanvardagi “Jamiyatda huquqiy ong va huquqiy madaniyatni yuksaltirish tizimini tubdan takomillashtirish to‘g‘risida”gi PF-5618-son Farmoni.
Исломов З.М. Давлат ва ҳуқуқ назарияси. –Тошкент: Адолат, 2007. –Б.537.
Ю.А.Дмитриев. Правосознание и правовая культура. / Теория государства и права. Под. ред. Пиголкина. –Москва: Юрайт-Издат, 2006. –С.547.
Головистикова А.Н. Правосознание и правовая культура. / Проблемы теории государства и права. –Москва: Изд.ЭКСМО, 2005. –С.658.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 9-yanvardagi PF-5618-son Farmonining I- ilovasi “Jamiyatda huquqiy madaniyatni yuksaltirish Konsepsiyasi”.
Yuklashlar
242 107Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2023 Рахимахон Боймирзаева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











