DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss6-pp81-86Kalit so‘zlar
ikki fazali kommunikativ model , kundalik muloqotning kommunikativ ko‘nikmalari , vizual material , terminologik lug‘atAnnotasiya
Universitetning asosiy yo‘nalishi lingvistika bo‘lmagan talabalarda, xususan, "iqtisodiy va tabiiy fanlar" yo‘nalishi bo‘yicha talabalar nafaqat kelajakdagi kasbiy faoliyatga yo‘naltirilgan ma’lum bir mavzu bo‘yicha xorijiy tildagi leksik materiallarga ega bo‘lishlari, balki olingan ma’lumotlarni tahlil qilishlari, bilimlarni xorijiy tildagi kasbiy muloqotning og‘zaki va yozma shakllarida qo‘llashlari kerak.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Galskova N. D., Gez N. I. Chet tillarini oʻqitish nazariyasi. Lingvodidaktika va metodika: tilshunoslik universitetlari va oliy pedagogika oʻquv yurtlarining chet tillari fakultetlari talabalari uchun darslik. - [6 nashr.]. - Moskva: Akademiya, 2009. – 246 b.
Galskova N. D., Gez N. I. Chet tillarini oʻqitish nazariyasi. Lingvodidaktika va metodika: tilshunoslik universitetlari va oliy pedagogika oʻquv yurtlarining chet tillari fakultetlari talabalari uchun darslik. - [6 nashr.]. - Moskva: Akademiya, 2009. – 336 b.
Abdulmyanova I. R. Kasbiy ta'limning maqsadi sifatida shaxsning kasbiy tezaurusini shakllantirish / I. R. Abdulmyanova / / Tomsk Davlat Pedagogika universiteti Axborotnomasi. - 2010. - №. 2. - bb. 36-39.
Cummins J. Cognitive/academic language proficiency, linguistic interdependence, the optimum age question and some other matters / Working Papers on Bilingualism. – 1979. P. 198–202.
Xaleeva I. I. Osnovi teorii obucheniya ponimaniyu inoyazichnoy rechi (podgotovka perevodchika) / I. I. Xaleeva. – Moskva, 1989.
Safonova V. V. Chet tillarini oʻqitishda ijtimoiy-madaniy yondashuv. Moskva: Oliy Maktab, Amskort International, 1991. 231 b.
Yuklashlar
126 25Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Нигора Абдуллаева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











