DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss2/S-pp103-106Kalit so‘zlar
keng yo‘l , intensiv yo‘l , kognitiv jarayon , kognitiv qobiliyat , pedagogik hodisa , ikki tomonlama o‘zaro bog‘liq jarayon , faollik , faollashtirishAnnotasiya
Mazkur maqolada kognitiv faoliyat tushunchasi va maktabgacha yoshdagi bolalar kognitiv faoliyatini rivojlantirish yo‘llari va usullarini o‘rganishdagi muammolarni pedagogik va psixologik jihatdan hal qilish lozimligi va kognitiv faoliyat shaxsning ijtimoiy ahamiyatli fazilati ekanligi, maktabgacha yoshdagi bolalarning turli faoliyat turlarida shakllanish ahamiyati yoritilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Asqarova D.Q Bolalarni maktab ta’limiga tayyorlash metodikasi. – T.: Navro‘z nashriyoti, 2020. – 139 b.
Когнитивная психология в контексте проблем современного образования. Коллективная монография. Под редакцией А.А.Вербицкого, Е.Б.Пучковой. – Москва, МГПУ, 2017. – 330 с.;
Лифинцева Н.И. К.Д.Ушинский о формах взаимного соотнесения и гармонии веры и научного знания в образовании // Вестник ПСТГУ. Серия 4: Педагогика. Психология. 2008.
Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы исследования. – Санкт-Петербург: Питер, 2002. – С. 264.;
Головастикова Т.М. Как сделать учение увлекательным? // Начальная школа. – 2006, №2. – С. 30-34.;
Вишнякова С.М. Профессиональное образование: Словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика. – Москва, НМЦ СПО, 1999. – 538 с.;
Yuklashlar
38 12Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Гулноза Ваисова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











