“Kognitiv faoliyat” tushunchasi, uning pedagogik-psixologik ahamiyati

  • Bo‘limi boshlig‘i, Maktabgacha ta’limni muvofiqlashtirish bo‘limi, Xorazm viloyati pedagogik mahorat markazi

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss2/S-pp103-106

Kalit so‘zlar

keng yo‘l , intensiv yo‘l , kognitiv jarayon , kognitiv qobiliyat , pedagogik hodisa , ikki tomonlama o‘zaro bog‘liq jarayon , faollik , faollashtirish

Annotasiya

Mazkur maqolada kognitiv faoliyat tushunchasi va maktabgacha yoshdagi bolalar kognitiv faoliyatini rivojlantirish yo‘llari va usullarini o‘rganishdagi muammolarni pedagogik va psixologik jihatdan hal qilish lozimligi va kognitiv faoliyat shaxsning ijtimoiy ahamiyatli fazilati ekanligi, maktabgacha yoshdagi bolalarning turli faoliyat turlarida shakllanish ahamiyati yoritilgan.     

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Asqarova D.Q Bolalarni maktab ta’limiga tayyorlash metodikasi. – T.: Navro‘z nashriyoti, 2020. – 139 b.

Когнитивная психология в контексте проблем современного образования. Коллективная монография. Под редакцией А.А.Вербицкого, Е.Б.Пучковой. – Москва, МГПУ, 2017. – 330 с.;

Лифинцева Н.И. К.Д.Ушинский о формах взаимного соотнесения и гармонии веры и научного знания в образовании // Вестник ПСТГУ. Серия 4: Педагогика. Психология. 2008.

Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы исследования. – Санкт-Петербург: Питер, 2002. – С. 264.;

Головастикова Т.М. Как сделать учение увлекательным? // Начальная школа. – 2006, №2. – С. 30-34.;

Вишнякова С.М. Профессиональное образование: Словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика. – Москва, НМЦ СПО, 1999. – 538 с.;

Yuklashlar

38 12

Nashr qilingan

“Kognitiv faoliyat” tushunchasi, uning pedagogik-psixologik ahamiyati

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Vaisova , G. (2025). “Kognitiv faoliyat” tushunchasi, uning pedagogik-psixologik ahamiyati. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 6(2/S), 103–106. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss2/S-pp103-106