DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss3-pp144-149Kalit so‘zlar
O‘qituvchi salohiyati , pedagogik mahorat , kasbiy rivojlanish , innovatsion yondashuv , zamonaviy ta’lim , raqamli savodxonlik , ta’lim sifati , refleksiya , kasbiy kompetensiyaAnnotasiya
Ushbu maqolada zamonaviy ta’lim tizimida o‘qituvchi salohiyatining o‘rni, uning tarkibiy qismlari va rivojlantirish yo‘llari tahlil etilgan. O‘qituvchi salohiyati nafaqat kasbiy bilim va ko‘nikmalarni, balki metodik mahorat, kommunikativ kompetensiyalar, psixologik-pedagogik tayyorgarlik, innovatsion ochiqlik hamda raqamli savodxonlikni ham o‘z ichiga oladi. Muallif pedagogik salohiyatni rivojlantirishning asosiy yo‘nalishlari sifatida malaka oshirish, amaliy tajriba almashinuvi, ilmiy-tadqiqot faoliyati, raqamli texnologiyalardan foydalanish va o‘zini o‘zi baholashni ko‘rsatadi. Maqola ta’lim sifatini oshirishda o‘qituvchining salohiyatini kuchaytirish dolzarbligini asoslaydi va amaliy tavsiyalar beradi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Abduqodirov A.A., Nishonov F.N. Pedagogika nazariyasi. – Toshkent: «Fan va texnologiya», 2020.
Hasanboyeva S. Zamonaviy ta’lim texnologiyalari. – Toshkent: TDPU nashriyoti, 2019.
Qodirova M. Pedagogik mahorat asoslari. – Toshkent: «Yangi asr avlodi», 2021.
Abduraxmonova Z.Yu. Innovatsion ta’lim texnologiyalari. – Samarqand: SamDU nashriyoti, 2020.
Sayfiyev N.H. Ta’lim tizimidagi islohotlar va o‘qituvchining roli // O‘zbek pedagogik jurnali. – 2022, №3. – B. 45–52.
UNESCO. Teachers of the 21st Century: Status, Roles and Competencies. – Paris: UNESCO Publishing, 2019.
Darling-Hammond, L. The Right to Learn: A Blueprint for Creating Schools That Work. – San Francisco: Jossey-Bass, 2001.
Shulman, L.S. Those Who Understand: Knowledge Growth in Teaching // Educational Researcher, 1986, Vol. 15(2), pp. 4–14.
OECD. Teachers and Leaders in Vocational Education and Training. – OECD Publishing, 2021.
Axmedova R. Raqamli pedagogika: O‘qituvchi salohiyati va AKT imkoniyatlari // Pedagogik innovatsiyalar jurnali. – 2023, №1. – B. 23–29.
Yuklashlar
13 13Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Мехринисо Атоева, Гульнора Гайбулова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











