DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss6/S-pp324-330Kalit so‘zlar
технологик компетентлик , педагогнинг профессионаллиги , касбий ривожланиш , технологик ёндашувAnnotasiya
Мақола инновацион таълим технологияларини қўллаш шароитида педагогнинг технологик компетентлигини ривожлантиришнинг долзарб муаммоларига бағишланган. Таълим муассасасининг инновацион фаолиятида тадқиқ қилинаётган жараённинг методологик тартибга солувчиси сифатида технологик ёндошув ўрганиб чиқилган. Педагогнинг технологик компетентлигини ривожлантириш, касбий маҳорат даражасини оширишда асос сифатида таълим муассасасининг инновацион фаолияти имкониятлари асослаб берилган. Касбий муаммоларни ҳал қилиш учун мақолада тадқиқ қилинадиган муаммони ҳал қилишнинг самарали усули сифатида фойдаланиладиган ўзаро боғлиқ технологиялар ўрганиб чиқилган. Назарий хулосалар (функционал ва сифат хусусиятлари) асосида таълим муассасасининг инновацион фаолиятида педагогнинг технологик компетентлигини ривожлантириш мақсадида ўтказиладиган машғулотлар алгоритми келтирилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Сайидаҳмедов Н.С, Абдурахимов С.А. Педагогик маҳорат ва педагогик технология: монография.-Т., А.Беруний номли ТДТУ қошидаги ОИПИ, 2009.-327 б.
Нишоналиев У.Н, Толипов Ў.Қ, Шарипов Ш.С. Касбий таълим педагогикаси. Ўқув қўлланма.-Тошкент: ТДПУ, 2007.-260.б.
Лазарев В.С. Инновационная деятельность учителя /В.С. Лазарев// Эксперимент и инновации в школе.-2008.-№2.-С. 2-8.
Пригожин А.И. Естественное-искусственное в инновационных процессах / А.И. Пригожин / Общественные науки и современность.- 2013. - №3. – С. 116-130.
Бордовская Н.В. Академически-ориентированная модель современного высшего педагогического образования / Н. В. Бордовская / Человек и образование. 2015. №1 (42). С. 4-10.
Гребенкина Л. К., Демидова С. Б. Ведущие гуманистические идеи инновационного высшего образования / Л. К. Гребенкина, С. Б. Демидова / В сборнике: Наука и образование ХХI века материалы Х-й международной научно-практической конференции. – 2006. – С. 100-103.
Бордовская Н. В. Современные образовательные технологии / Н.В. Бордовская, О.О. Жебровская, И.М. Бродская / Учебное пособие для студентов, магистрантов, аспирантов, докторантов, школьных педагогов и вузовских преподавателей / (3-е издание, стереотипное) Издательство: Компания КноРус (Москва). – 2013. – 432с.
Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. М.: 1982 г.
Горшкова В.В. Концепт социально-педагогического взаимодействия в проекциях субъектности человека / В.В. Горшкова / в сборнике: Человек как субъект социально-педагогического взаимодействия материалы Международной научно-методической конференции посвящённой памяти профессора Л.М. Лузиной. Псковский государственный университет. – 2016. – С. 63-72.
Yuklashlar
325 165Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Абдулла Киёмов

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











