Таълим муассасасининг инновацион фаолиятида педагог технологик компетентлигининг ривожланиши

  • илмий тадқиқотлар, инновациялар ва илмий-педагогик кадрлар тайёрлаш бўлими бошлиғи, Педагогика институти, Термиз давлат университети, Термиз, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss6/S-pp324-330

Kalit so‘zlar

технологик компетентлик , педагогнинг профессионаллиги , касбий ривожланиш , технологик ёндашув

Annotasiya

Мақола инновацион таълим технологияларини қўллаш шароитида педагогнинг технологик компетентлигини ривожлантиришнинг долзарб муаммоларига бағишланган. Таълим муассасасининг инновацион фаолиятида тадқиқ қилинаётган жараённинг методологик тартибга солувчиси сифатида технологик ёндошув ўрганиб чиқилган. Педагогнинг технологик компетентлигини ривожлантириш, касбий маҳорат даражасини оширишда асос сифатида таълим муассасасининг инновацион фаолияти имкониятлари асослаб берилган. Касбий муаммоларни ҳал қилиш учун мақолада тадқиқ қилинадиган муаммони ҳал қилишнинг самарали усули сифатида фойдаланиладиган ўзаро боғлиқ технологиялар ўрганиб чиқилган. Назарий хулосалар (функционал ва сифат хусусиятлари) асосида таълим муассасасининг инновацион фаолиятида педагогнинг технологик компетентлигини ривожлантириш мақсадида ўтказиладиган машғулотлар алгоритми келтирилган.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Сайидаҳмедов Н.С, Абдурахимов С.А. Педагогик маҳорат ва педагогик технология: монография.-Т., А.Беруний номли ТДТУ қошидаги ОИПИ, 2009.-327 б.

Нишоналиев У.Н, Толипов Ў.Қ, Шарипов Ш.С. Касбий таълим педагогикаси. Ўқув қўлланма.-Тошкент: ТДПУ, 2007.-260.б.

Лазарев В.С. Инновационная деятельность учителя /В.С. Лазарев// Эксперимент и инновации в школе.-2008.-№2.-С. 2-8.

Пригожин А.И. Естественное-искусственное в инновационных процессах / А.И. Пригожин / Общественные науки и современность.- 2013. - №3. – С. 116-130.

Бордовская Н.В. Академически-ориентированная модель современного высшего педагогического образования / Н. В. Бордовская / Человек и образование. 2015. №1 (42). С. 4-10.

Гребенкина Л. К., Демидова С. Б. Ведущие гуманистические идеи инновационного высшего образования / Л. К. Гребенкина, С. Б. Демидова / В сборнике: Наука и образование ХХI века материалы Х-й международной научно-практической конференции. – 2006. – С. 100-103.

Бордовская Н. В. Современные образовательные технологии / Н.В. Бордовская, О.О. Жебровская, И.М. Бродская / Учебное пособие для студентов, магистрантов, аспирантов, докторантов, школьных педагогов и вузовских преподавателей / (3-е издание, стереотипное) Издательство: Компания КноРус (Москва). – 2013. – 432с.

Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. М.: 1982 г.

Горшкова В.В. Концепт социально-педагогического взаимодействия в проекциях субъектности человека / В.В. Горшкова / в сборнике: Человек как субъект социально-педагогического взаимодействия материалы Международной научно-методической конференции посвящённой памяти профессора Л.М. Лузиной. Псковский государственный университет. – 2016. – С. 63-72.

Yuklashlar

325 165

Nashr qilingan

Таълим муассасасининг инновацион фаолиятида педагог технологик компетентлигининг ривожланиши

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Киёмов , А. (2021). Таълим муассасасининг инновацион фаолиятида педагог технологик компетентлигининг ривожланиши. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 2(6/S), 324–330. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss6/S-pp324-330