DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss7/S-pp11-16Kalit so‘zlar
milliy madaniyat , yangi usul maktablari , ayollar savodsizligi , savodsizlik kurslari , teng huquqlilik targ’iboti , qatag’on siyosatiAnnotasiya
Ushbu maqolada ayollar savodsizligini tugatish masalasiga alohida e’tibor qaratilgan. Yangi usul maktablari va rus-tuzem maktablari faoliyati to‘g‘risida ma’lumotlar berilgan. Ayollar savodsizligini tugatish jarayonidagi turli xil holatlar haqida fikr va mulohazalar yuritilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Mirziyoyev Sh, “Erkin va farovon demokratik O’zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz” – Toshkent “O’zbekiston” 2016. 5 sahifa
R.Shamsutdinov., B.Rasulov “Turkiston maktab va madarasalari tarixi” Andijon 1995. 12-sahifa.
Sanobar Shodmonova. “Turkiston tarixi-matbuot ko’zgusida (1980-1917-yillar) Toshkent 2011. 200-sahifa ijtimoiy ahvoli Ilmiy xabarnoma (Andijon Davlat Universiteti). 2010.3-son
D. Sobirova. “Sovetlar davrida O’zbekiston xotin – qizlarining ijtimoiy ahvoli” Ilmiy xabarnoma (Andijon Davlat Universiteti). 2010.3-son.65- sahifa
R.Shamsutdinov., B.Rasulov “Turkiston maktab va madarasalari tarixi” Andijon 1995. 16-sahifa
A. Xamidova. “Ocherki istori komsomola Sredniy Aziya” Toshkent 1966. 166 sahifa
Markaziy Davlat arxivi fond – 34, opis- 1, ish - 2727, sahifa - 57
Markaziy Davlat arxivi fond - 34, opis- 1, ish - 1758, sahifa-89
Markaziy Davlat arxivi fond - 34, opis – 1, ish - 1758, varoq – 158
Xamidova.A “Ocherki istori komsomola Sredniy Aziya” Toshkent 1966. 126 sahifa
M.O.Alihodjayev “Rossiya imperiyasi va sovet davrida qo’qon xonligi ta’lim tizimining o’rganilishi”. Ilmiy xabarnoma (Andijon Davlat Universiteti). 2014.3-son.68- sahifa
Markaziy Davlat arxivi fond – 94, opis-5, ish -23, varoq-27
M. Ergasheva “O’zbekiston tarixida ayollarning ijrimoiy hayotini tubdan o’zgarish masalalari” Toshkent. O’zbekistonda ilmiy-amaliy tadqiqotlar ilmiy konfirensiya.2020.19- son 40 sahifa.
Xamidova. A “Ocherki istori komsomola Sredniy Aziya” Toshkent 1966. 166 sahifa.
Yuklashlar
125 132Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Муҳайё Эргашева

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











