• o’qituvchi, Abu Ali ibn Sino nomidagi Buxoro davlat tibbiyot instituti, Buxoro, O’zbekiston
  • psixologiya fanlari doktori, professor, Abu Ali ibn Sino nomidagi Buxoro davlat tibbiyot instituti, Buxoro, O’zbekiston

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss9/S-pp60-66

Kalit so‘zlar

tayyorlik , psixologik ijodiy tayyorgarlik , innovatsion faoliyatga psixologik tayyorlik tuzilmasi , innovatsion faoliyat , ijodiy yondashuv

Annotasiya

Maqola o'qituvchilarning innovatsion faoliyatga psixologik ijodiy tayyorgarligini o'rganishning nazariy jihatlarini ko'rib chiqishga bag'ishlangan. Ushbu hodisani o'rganishga bag'ishlangan psixologik va pedagogik tadqiqotlar tahlil qilinadi. O'qituvchilar orasida uning shakllanishi uchun psixologik va pedagogik texnologiyalarni aniqlash va ishlab chiqish imkonini beradigan o'qituvchining innovatsion faoliyatga psixologik tayyorligi tuzilmasini aniqlashga urinishdi. Shuningdek, pedagogik shaxsning motivatsion sohasini, uning qadriyatli yo'nalishlarini, maqsadlarini, munosabatlarini, tashqi va ichki stimullar ierarxiyasini, yo'nalishini, intilishlarini, qiziqishlarini qayta qurishni talab qiladigan pedagogik faoliyat darajasi kontseptsiyasiga ham to'xtaliladi. Zamonaviy ta'lim siyosati nafaqat o'qitishning mazmuni va texnologiyasiga, balki birinchi navbatda, o'qituvchining shaxsiga yangi talablar qo'yadi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Гавриш И.В. Теоретические основы формирования готовности будущих учителей к инновационной деятельности: дис.... д-ра пед. наук. Наук: 13.00.04. Харьков, 2006.

Долгова В.И. Инновационная культура и педагогический менеджмент. Челябинск: ЧГПУ; АТОКСО, 2008. Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологические проблемы готовности к деятельности. Минск, 1976.

Краснорядцева О.М. Психологическая готовность к инновационной деятельности студентов и преподавателей как характеристика образовательной среды // Вестник Томского государственного университета. 2012. № 358. С. 152-157.

Сластенин В. А., Подымова Л. С. Педагогика: инновационная деятельность. М.: ИЧП "Издательский дом Магистр", 1997-6. Симанюк Е. Е.,

Курбанов И. Х. Психологическая готовность к инновационной деятельности - основная детерминанта профессиональной самореализации личности в условиях прогрессивных изменений в Узбекистане // Педагогічні інновації реалії, перспективи: збірник наукових праць. – Київ: ІОД. – 2019. – № 1 (23). – С. 165-170 Статья, сборник научных трудов, ВАК Украины.

Bibliography:

Gavrish IV Theoretical foundations of the formation of the readiness of future teachers for innovative activity: dis .... Dr. ped. Sciences: 13.00.04. Kharkov, 2006.

Dolgova VI Innovative culture and pedagogical management. Chelyabinsk: ChGPU; ATOKSO, 2008. Dyachenko MI, Kandybovich LA Psychological problems of readiness for activity. Minsk, 1976.

Krasnoryadtseva OM Psychological readiness for innovative activities of students and teachers as a characteristic of the educational environment // Bulletin of the Tomsk State University. 2012. No. 358. pp. 152-157.

Slastenin V. A., Podymova L. S. Pedagogy: innovative activity. M .: IChP "Magister Publishing House", 1997-6. Symaniuk E. E.,

Kurbanov I. Kh. Psychological readiness for innovative activity - the main determinant of professional self-realization of the individual in the conditions of progressive changes in Uzbekistan / / Pedagogichni innovacii realii, perspektivi: zbirnik naukovikh prats. - Kiev: IOD. – 2019. – № 1 (23). – P. 165-170 Article, collection of scientific papers, Higher Attestation Commission of Ukraine.

Yuklashlar

327 144

Nashr qilingan

Innovativ muhitda zamonaviy o'qituvchining ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantiruvchi taraflar

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Kurbanov, I., & Karimova, V. (2021). Innovativ muhitda zamonaviy o’qituvchining ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantiruvchi taraflar. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 2(9/S), 60–66. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss9/S-pp60-66