Бўлажак ўқитувчиларнинг тарихий фикрлашининг моҳияти ва тузилиши

  • доцент, фалсафа фанлари доктори (PhD), Наманган Давлат университети, Наманган, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss10/S-pp26-31

Kalit so‘zlar

фикрлаш , тарих , педагогика ўқитувчи , маданият , қадрият , билим , тафаккур , педагогика , таълим , тарбия

Annotasiya

Тарих фани ўқитувчисининг тарихий тафаккури гуманистик ва маданий-тарихий қадриятларнинг сақланишини белгилайди. Ўқувчининг қадрият йўналишлари ва тарихий билимлар тизимини шакллантиришга, шунингдек, ўзини ижодий ривожлантиришга ёрдам беради.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Постановление Президента Республики Узбекистан № ПП-2995 «О мерах по дальнейшему совершенствованию системы хранения, исследования и пропаганды древних письменных источников от 24.05.2017

Закон Республики Узбекистан 23.09.2020 г. N ЗРУ-637

”[ Ходжаев Б. Развититие исторического мышления у учащихся образовательных школ.- Латвия: LAPLAMBERTAcademikPublishing, 2018. - 223 с.-С.23

Ал-Фараби. Философские трактаты. Алма-Ата, 1970.; с.168

Фалсафа: қомусий луғат (Тузувчи ва масъул муҳаррир Қ.Назаров). – Т.: Шарқ, 2004. – 496 б.; с.190.

Отамуратов С.С. Национальное самосознание социально активной части молодежи его функционирование в условиях независимости Узбекистана (социологический анализ): Автореф. канд. соц. наук.– Ташкент: НУУ, 2000. – 20 с.; с.7

Рахмонов Р., Файзиев Ф. Ёшлар дунёқараши шаклланишида тарихий онг ва тарихий хотира. – Т.: Ўзбекистон, 2009. – 80 б.; с.12

Самиев А.Х.Историческое сознание и развитие духовного мира человека.–Душанбе: Дониш, 1994. –154 с.; с.34

Абу РайҳонБеруний. Тарайҳалар (Жавоҳироткитобидан). – Т.: Мерос, 1991. – 47 б.; с.35

Алишер Навоий. Танланган асарлар. 9-жилд. – Т.: Шарқ, 2010. – 500 б.; с.82

Қуронов Д., Каримов Х. Жадид адабиётида тарих концепцияси. – Тошкент, 2001. – 230 б.; с.11

Махмудхўжа Беҳбудий. Истиқлол қаҳрамонлари. – Т.: Маънавият, 1999. – 280 б. ; с.14

Yuklashlar

231 174

Nashr qilingan

Бўлажак ўқитувчиларнинг тарихий фикрлашининг моҳияти ва тузилиши

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Замилова, Р. (2021). Бўлажак ўқитувчиларнинг тарихий фикрлашининг моҳияти ва тузилиши. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 2(10/S), 26–31. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss10/S-pp26-31