DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss10/S-pp26-31Kalit so‘zlar
фикрлаш , тарих , педагогика ўқитувчи , маданият , қадрият , билим , тафаккур , педагогика , таълим , тарбияAnnotasiya
Тарих фани ўқитувчисининг тарихий тафаккури гуманистик ва маданий-тарихий қадриятларнинг сақланишини белгилайди. Ўқувчининг қадрият йўналишлари ва тарихий билимлар тизимини шакллантиришга, шунингдек, ўзини ижодий ривожлантиришга ёрдам беради.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Постановление Президента Республики Узбекистан № ПП-2995 «О мерах по дальнейшему совершенствованию системы хранения, исследования и пропаганды древних письменных источников от 24.05.2017
Закон Республики Узбекистан 23.09.2020 г. N ЗРУ-637
”[ Ходжаев Б. Развититие исторического мышления у учащихся образовательных школ.- Латвия: LAPLAMBERTAcademikPublishing, 2018. - 223 с.-С.23
Ал-Фараби. Философские трактаты. Алма-Ата, 1970.; с.168
Фалсафа: қомусий луғат (Тузувчи ва масъул муҳаррир Қ.Назаров). – Т.: Шарқ, 2004. – 496 б.; с.190.
Отамуратов С.С. Национальное самосознание социально активной части молодежи его функционирование в условиях независимости Узбекистана (социологический анализ): Автореф. канд. соц. наук.– Ташкент: НУУ, 2000. – 20 с.; с.7
Рахмонов Р., Файзиев Ф. Ёшлар дунёқараши шаклланишида тарихий онг ва тарихий хотира. – Т.: Ўзбекистон, 2009. – 80 б.; с.12
Самиев А.Х.Историческое сознание и развитие духовного мира человека.–Душанбе: Дониш, 1994. –154 с.; с.34
Абу РайҳонБеруний. Тарайҳалар (Жавоҳироткитобидан). – Т.: Мерос, 1991. – 47 б.; с.35
Алишер Навоий. Танланган асарлар. 9-жилд. – Т.: Шарқ, 2010. – 500 б.; с.82
Қуронов Д., Каримов Х. Жадид адабиётида тарих концепцияси. – Тошкент, 2001. – 230 б.; с.11
Махмудхўжа Беҳбудий. Истиқлол қаҳрамонлари. – Т.: Маънавият, 1999. – 280 б. ; с.14
Yuklashlar
231 174Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Римма Замилова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











