Биология ўқитувчисининг рақамли таълим муҳитида фаолият юритиш ва касбий ривожланиш муаммолари

  • катта ўқитувчи, Сурхондарё вилоят халқ таълими ходимларини қайта тайёрлаш ва уларнинг малакасини ошириш ҳудудий маркази, Сурхондарё, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp272-278

Kalit so‘zlar

рақамли таълим муҳити , биология ўқитувчиси , касбий ривожлантириш , ўқув жараёни , концептуал ёндашув , тамойил , омил , хусусият , педагогик эффектив таъсир

Annotasiya

Мақолада рақамли таълим муҳитида биология ўқитув-чисининг фаолиятидаги муаммолари, ушбу муҳитидаги ўқув жараёни, фаолият юритишнинг концептуал ёндашув-лари ва тамойиллари, омили, хос хусусиятлари ва унинг педагогик эффектив таъсири ҳақида фикрлар билдирил-ган.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Звонников В.И., Челышкова М.Б. Контроль качества обучения при аттестации: компетентностный подход. М.: Университетская книга, 2009. 272 с

Australia’s qualifications system and lifelong learning/OECD/ April 2003. http://www.oecd.org/dataoecd/13/45/34327618.pdf

Dadley D.E. Orso J.K. Integrting Summative and Formative Modes of Evaluation //NA SSP Bulletin, 1991, vol. 75, no 536.

Lifelong learning: implications for institutions/ Paper for the 14th CHER Annual Conference, September 2–4, 2001/Dijon (France)/ Ben Jongbloed. http://www.utwente.nl/cheps/documenten/engpap01lifelong.pdf

Ўзбекистон Республикаси Президентининг «Халқ таълими соҳасидаги илмий-тадқиқот фаолиятини қўллаб-қувватлаш ҳамда узлуксиз касбий ривожлантириш тизимини жорий қилиш чора-тадбирлари тўғрисида» 2021 йил 25 январдаги ПҚ-4963-сон қарори. https://lex.uz/uz/docs/5828765

Днепровская Н.В., Шевцова И.В. Открытые образовательные ресурсы и цифровая среда обучения // Высшее образование в России. – 2020. – №12. [Электронный ресурс]: https://cyberleninka.ru/article/n/otkrytye-obrazovatelnye-resursy-itsifrovaya-sreda-obucheniya (дата обращения: 02.08.2021).

Берулава Г.А. Роль методологических оснований в разработке образовательных технологий, Научно-практический журнал «Гуманизация образования» № 6/2015.

Yuklashlar

85 107

Nashr qilingan

Биология ўқитувчисининг рақамли таълим муҳитида фаолият юритиш ва касбий ривожланиш муаммолари

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Рахматова, С. (2022). Биология ўқитувчисининг рақамли таълим муҳитида фаолият юритиш ва касбий ривожланиш муаммолари. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 3(3/S), 272–278. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp272-278