DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp480-488Kalit so‘zlar
реклама , лингвомаданиятшунослик , маданий бирликлар , менталитет , дискурсAnnotasiya
Ушбу тадқиқот ишида реклама ахборот матнини тингловчи ёки томошабинга етказишда хизмат қиладиган воситалардан бири эканлиги ва унинг миллий-маданий хусусиятлари ҳақида сўз юритилади. Рекламани тинглов-чига самарали усулда узатишда тилдан фойдаланамиз. Реклама матнини тузишда унинг ўзига хос услублари мавжуд. Реклама матнида англашилаётган фикр ва ғоялар мажмуи тил бирликлари ва маданий бирликлар орқали тузилиши очиб берилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Аҳмедова О.А. “Лингвокультурология тилнинг маданий феномени сифатида” Хорижий филология.С.- 2019 samxorfil.uz
Арзиқулов. Маданиятшунослик. Дарслик. Т.2012.Б.8
Ўз.миллий.энциклоп. 5-жилд. Т.2003. Б.372-373.
Маслова В.А Лингвокультурология. Учебное пособие для студентов высших учебных заведений.-М.2001.-С.12-16.
Бурстин, Д. Американцы: демократический опыт: монография / Д. Бурстин; пер. с англ. – М.: Издательская группа «Прогресс» – «Литера», 1993. – 832 с..
Д.Тешабоева. “Оммавий ахборот воситалари тилининг нутқ маданияти аспектида тадқиқи(Ўзбекистон Республикаси ОАВ мисолида)” филол.фан.доктори.дис. Т.2012-Б.84.
http:www.lex.uz/symbols.
Саломов Г. Литературный традиции и проблемы художественного перевода (сопоставительный, стилистический и типологический аспекты). Дисс…канд.филол.наук.-Т.,1982.-Б.64
Д.Бахронова “Антропозооморфизмларнинг семантика ва лингвокультурологик хусусиятлари (Ўзбек ва Испан тиллари материалида)филол.фан.бўйича.фал.док.дисс.Т.2017.Б.60
SHERZODOVICH, A. S., & KIZI, R. Z. D. (2020). Interpretation and Written Translation: Related Learning. INTERPRETATION, 6(6).
Аслонова, Ш. И. (2020). ПРОБЛЕМЫ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБУЧЕНИИ МОЛОДЁЖИ В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ. Интернаука, (21-1), 59-60.
Sherzodovich, A. S. (2020). The rоle оf оnline teaching and innоvative methоds. Science and education, 1(3), 524-528.
Аслонов, Ш. Ш. (2020). КОМПЬЮТЕРНАЯ ЛИНГВИСТИКА И ФИЛОЛОГИЯ: ПРОБЛЕМЫ И РЕШЕНИЯ. Гуманитарный трактат, (84), 17-19.
Aslonov, S., & Ruzimurodova, Z. (2020). THE USE OF ACRONYMS AND INITIALISMS IN BUSSINES ENGLISH. Студенческий вестник, (12-5), 34-35.
Umida, K., Zarina, R., & Shahram, A. (2020). Characteristics, significance and role of motivation problms in foreign language learning. Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR), 9(3), 61-65.
Yuklashlar
146 91Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Умида Махмудова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











