DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss7/S-pp130-137Kalit so‘zlar
олий таълим менежменти , таълим сифати , академик мустақиллик , таълим сифатини баҳолашнинг “француз” модели , таълим сифатини баҳолашнинг “инглиз” моделиAnnotasiya
Ривожланган давлатларнинг аксарияти таълимни давлат томонидан қўллаб-қувватлаб, шахснинг билим олиши учун, шу жумладан, олий таълим олиши учун кенг имкониятлар яратади. Шу сабабли ҳам бугун таълимга катта эътибор берган давлатларнинг иқтисодиёти ривожланган, нафақат ички меҳнат бозорини малакали кадрлар билан таъминлай олган, балки ўзининг салоҳиятли кадрларини экспорт қилишга ҳам эришган. Мазкур мақолада олий таълим соҳасидаги давлат органларининг ваколатлари, уларнинг таълим сифатига таъсири ривожланган мамлакатлар тажрибаси асосида таҳлил қилинган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикасининг Конституцияси. https://lex.uz/docs/20596.
Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни https://lex.uz/docs/5013007.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Фармони. https://lex.uz/docs/4545884.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги Фармони. https://lex.uz/docs/3107036.
Янги сайланган Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг лавозимга киришиш тантанали маросимига бағишланган Олий Мажлис палаталари қўшма мажлисидаги нутқи – https://president.uz/uz/lists/view/4743.
С.А. Муратаев, Б.Т. Мусаев, Д.Р. Артиков. Маъмурий ҳуқуқ ва процесс. – Тошкент: Тошкент давлат юридик университети, 2020. – Б. 423.
Ю.М. Зеновчик. “Зарубежный опыт оценки качества высшего образования”., статья.
Петрик А.А. Университетский комплекс КубПУ: инновации, качество, потребительский аспект / А.А. Петрик, В.Г. Лобанов, В.С. Симанков. – Краснодар, 2006. – С. 320.
Палонский В.М. Инновации в образовании: методологический анализ / В.М. Полонский // Инновации в образовании. – 2007. – № 2. – С. 4–14.
Запесоцкий А.С. Образование: философия, культурология, политика. – М.: Наука, 2002. – С. 456.
Бордовский Г.А., Нестеров А.А., Трапицын С.Ю. Управление качеством образовательного процесса. – СПб.: Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2001. – С. 359.
Давыдова Л.Н. Различные подходы к определению качества образования // Качество. Инновации. Образование. – М., 2005. – № 2. – С. 5–8.
Управление качеством образования. Практикоориентированная монография и методическое пособие / под ред. М.М. Поташника. – М.: Педагогическое общество России, 2000. – С. 448.
ОECD (2019), Educаtiоn аt а Glаnce 2019: ОECD Indicаtоrs, ОECD Publishing, Pаris.
Янги Ўзбекистонда олий таълимни халқаролаштириш бўйича амалга оширилаётган ислоҳотлар – https://edu.uz/uz/news/view/2814.
Yuklashlar
149 117Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Бокиев Жаҳонгир

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











