Олий ўқув юртида ўқитишнинг анъанавий ва инновацион усулларидан фойдаланган ҳолда чeт тилини ўқитиш мeтодологиясини такомиллаштириш тамойиллари (итальян тили мисолида)

  • Катта ўқитувчи, Самарқанд давлат чет тиллар институти, Самарқанд, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss9/S-pp123-128

Kalit so‘zlar

ўқитишнинг инновацион усуллари , анъанавий ўқитиш усуллари , ахборот технологиялари , олий ўқув юртлари

Annotasiya

Мақолада олий ўқув юртида чет тилини ўқитишнинг анъанавий ва инновацион усулларининг афзалликлари ва камчиликлари  муҳокама қилинади. Ўқув жараёнининг асосий таркибий қисмларидан бири бу талаба, унинг шахсияти ва индивидуаллиги. Шунинг учун замонавий ўқитувчининг асосий роли - белгиланган ўқув мақсадига мақбул мос келадиган талабаларнинг ўқув фаолиятини ташкил этиш усулини танлашдир. Муаллиф олий ўқув юртида ўқитишнинг инновацион усулларини реал қўллаган тадқиқот натижаларини тақдим этади ва университетларда чет тилини ўқитишнинг инновацион усулларидан (итальян тили мисолида) етарли даражада фойдаланмаслик сабабларини аниқлайди. Шунингдек, Интернет-ресурслардан юзма-юз ва масофавий таълимда чет тилида нутқий мулоқот ҳажмини ошириш имконияти сифатида фойдаланиш масалалари ҳам ёритилган.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Владимирова Л.П. Проблемы интеграции формального и неформального образования в условиях единой информационно-образовательной среды. Научно-практический журнал "Открытое образование" № 5 (100) 2013.

Зимняя И.А. Педагогическая психология: Учебник для вузов. Изд. второе, доп., испр. и перераб. – М.: Логос, 2004 – 384 с.

Методика обучения иностранным языкам: традиции и современность / Под ред. А.А. Миролюбова. Обнинск: Титул, 2010. – 464 с.

Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина и др.; / Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений под ред. Е.С. Полат. – 4-е изд., стер. –М,: Издательский центр «Академия», 2009, - 272 с.

Полат Е.С. Теория и практика дистанционного обучения: Учеб. пособие для студ. высш.пед.учеб.заведений – М.. Издательский центр «Академия», 2004 - 416 с.

Белозубов А.В. Система дистанционного обучения Moodle: учебнометодическое пособие / А.В. Белозубов, Д.Г. Николаев. – СПб: ф-т ИТиП СПбГУ ИТМО, 2007. – С. 108.

Владимирова Л. Дистанционное обучение иностранным языкам // Lambert 7. academic publishing. 2017. – С. 3–4.

Пузейкина Л.Н., Бояркина А.В. «Расширенные возможности преподавания

иностранного языка в вузе с использованием систем дистанционного обучения (на примере курсов сетевого сопровождения аудиторных занятий по немецкому языку)» // Серия «ВЕСТНИКА СВФУ» № 4 (12), 2018. – С. 61–70.

Кравченко Г.В. Использование дистанционной среды Moodle в образовательном процессе студентов дневной формы обучения / Г.В. Кравченко. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/search.

Курамшин Ю.Ф., Круглик И.И. Исследование эффективности олимпийского

образования студентов на основе дистанционной педагогической технологии //Человек и образование. 2015. № 3 (44). – С. 165–168.

Тухтасинов И., Хакимов М. Современные взгляды на проблему дистанционного и традиционного методов обучения итальянскому языку в высших учебных заведениях // Общество и инновация. 2021. Vol. 1 № 2, – С. 111–117.

Чигинцева А.А. Актуальные проблемы дистанционного обучения //Вопросы студенческой науки. 2018. № 3 (19). – С. 10–13.

Щерба Л.В. Преподавание языков в школе. Общие вопросы методики: Учеб. пособие для студ. филол. фак. – 3-е изд., испр. и доп. – СПб.: филологический факультет СПбГУ; М.: Издательский центр «Академия», 2003 – С. 160.

Khakimov M.R. Chet tillarni masofadan o‘qitish: zamonaviy tendentsiyalar va rivojlanish istiqbollari // Жамият ва инновациялар. 2021. № 8, - С. 252-257

Yuklashlar

161 212

Nashr qilingan

Олий ўқув юртида ўқитишнинг анъанавий ва инновацион усулларидан фойдаланган ҳолда чeт тилини ўқитиш мeтодологиясини такомиллаштириш тамойиллари (итальян тили мисолида)

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Хакимов, М. (2022). Олий ўқув юртида ўқитишнинг анъанавий ва инновацион усулларидан фойдаланган ҳолда чeт тилини ўқитиш мeтодологиясини такомиллаштириш тамойиллари (итальян тили мисолида). Jamiyat Va Innovatsiyalar, 3(9/S), 123–128. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss9/S-pp123-128