DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss9/S-pp123-128Kalit so‘zlar
ўқитишнинг инновацион усуллари , анъанавий ўқитиш усуллари , ахборот технологиялари , олий ўқув юртлариAnnotasiya
Мақолада олий ўқув юртида чет тилини ўқитишнинг анъанавий ва инновацион усулларининг афзалликлари ва камчиликлари муҳокама қилинади. Ўқув жараёнининг асосий таркибий қисмларидан бири бу талаба, унинг шахсияти ва индивидуаллиги. Шунинг учун замонавий ўқитувчининг асосий роли - белгиланган ўқув мақсадига мақбул мос келадиган талабаларнинг ўқув фаолиятини ташкил этиш усулини танлашдир. Муаллиф олий ўқув юртида ўқитишнинг инновацион усулларини реал қўллаган тадқиқот натижаларини тақдим этади ва университетларда чет тилини ўқитишнинг инновацион усулларидан (итальян тили мисолида) етарли даражада фойдаланмаслик сабабларини аниқлайди. Шунингдек, Интернет-ресурслардан юзма-юз ва масофавий таълимда чет тилида нутқий мулоқот ҳажмини ошириш имконияти сифатида фойдаланиш масалалари ҳам ёритилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Владимирова Л.П. Проблемы интеграции формального и неформального образования в условиях единой информационно-образовательной среды. Научно-практический журнал "Открытое образование" № 5 (100) 2013.
Зимняя И.А. Педагогическая психология: Учебник для вузов. Изд. второе, доп., испр. и перераб. – М.: Логос, 2004 – 384 с.
Методика обучения иностранным языкам: традиции и современность / Под ред. А.А. Миролюбова. Обнинск: Титул, 2010. – 464 с.
Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина и др.; / Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений под ред. Е.С. Полат. – 4-е изд., стер. –М,: Издательский центр «Академия», 2009, - 272 с.
Полат Е.С. Теория и практика дистанционного обучения: Учеб. пособие для студ. высш.пед.учеб.заведений – М.. Издательский центр «Академия», 2004 - 416 с.
Белозубов А.В. Система дистанционного обучения Moodle: учебнометодическое пособие / А.В. Белозубов, Д.Г. Николаев. – СПб: ф-т ИТиП СПбГУ ИТМО, 2007. – С. 108.
Владимирова Л. Дистанционное обучение иностранным языкам // Lambert 7. academic publishing. 2017. – С. 3–4.
Пузейкина Л.Н., Бояркина А.В. «Расширенные возможности преподавания
иностранного языка в вузе с использованием систем дистанционного обучения (на примере курсов сетевого сопровождения аудиторных занятий по немецкому языку)» // Серия «ВЕСТНИКА СВФУ» № 4 (12), 2018. – С. 61–70.
Кравченко Г.В. Использование дистанционной среды Moodle в образовательном процессе студентов дневной формы обучения / Г.В. Кравченко. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/search.
Курамшин Ю.Ф., Круглик И.И. Исследование эффективности олимпийского
образования студентов на основе дистанционной педагогической технологии //Человек и образование. 2015. № 3 (44). – С. 165–168.
Тухтасинов И., Хакимов М. Современные взгляды на проблему дистанционного и традиционного методов обучения итальянскому языку в высших учебных заведениях // Общество и инновация. 2021. Vol. 1 № 2, – С. 111–117.
Чигинцева А.А. Актуальные проблемы дистанционного обучения //Вопросы студенческой науки. 2018. № 3 (19). – С. 10–13.
Щерба Л.В. Преподавание языков в школе. Общие вопросы методики: Учеб. пособие для студ. филол. фак. – 3-е изд., испр. и доп. – СПб.: филологический факультет СПбГУ; М.: Издательский центр «Академия», 2003 – С. 160.
Khakimov M.R. Chet tillarni masofadan o‘qitish: zamonaviy tendentsiyalar va rivojlanish istiqbollari // Жамият ва инновациялар. 2021. № 8, - С. 252-257
Yuklashlar
161 212Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Мухамадали Хакимов

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











