DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss2/S-pp138-143Kalit so‘zlar
maktabga tayyorlov , maktabgacha yoshdagi bolalar psixikasi , ijtimoiy-emotsional qobiliyatlar , maktabga moslashuv , sarosima , xavotirAnnotasiya
Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning psixik rivojlanishi, ularnng maktabga tayyorgarlik jarayonlari, ta’lim faoliyatiga moslashishda uchraydigan qiyinchiliklari tahlil qilinadi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Salixova G. “Maktabgacha yoshdagi bolalar tarbiya tizimida jismoniy mashq-larning o‘rni” – B. 85-86. (“Jismoniy tarbiya va sport: davlat, jamiyat va shaxs” xalqaro ilmiy anjuman). Toshkent. 2005-yil.
Mavlonov A, Mamirova D, Xolikov A. “Jismoniy tarbiya va sport ta’limidagi muammolar yechimi yo‘lida”. – B. 183–191. (“Jismoniy tarbiya va sportni rivojlantirishning mintaqaviy, pedagogik-psixologik, tibbiy-biologik asoslari” ilmiy-amaliy anjuman). Toshkent-Jizzax. – 2009-yil.
T.I. Osokina “Bolalar bog‘chasida jismoniy tarbiya”. “O‘qituvchi”. Toshkent. –1976.
“500 mashq va harakatli o‘yinlar”. 1-qism. O‘zDJTI nashriyoti. Toshkent. – 1999.
T.S.Usmonxo‘jaev, X.A.Meyliev "Maktabgacha ta’lim muassasalarida harakatli o‘yinlar va asosiy harakatlanish mashqlari" (3-qism). Toshkent. 2004-yil. – B. 3–8.
Yuklashlar
100 108Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2023 Маxбуба Кулбобоева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











