Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida axborot-tahlil kompetentligini rivojlantirishning metodik tizim tuzilmasi, mazmuni va rivojlantirishning tashkiliy omillari

  • V.b.dotsenti, Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss2-pp172-176

Kalit so‘zlar

metodik tizim , tuzilma , soʻrov , tahlil , kompetensiya , ta’lim , oʻqituvchi roli

Annotasiya

Ushbu maqolada boʻlgʻusi boshlangʻich sinf oʻqituvchilarining axborot tahlil kompetentligini rivojlantirishning  metodik tizim tuzilmasi, mazmuni  va rivojlantirishning tashkiliy omillarini qanday amalga oshirish haqida soʻz boradi. Natijalarning har bir bosqichida asosli ma’lumotlardan foydalanish zarurligi ta’kidlab oʻtilgan.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirining 2018-yil 29-oktabrdagi “Umumiy o‘rta ta’lim maktablari uchun 2019-2020-o‘quv yiliga mo‘ljallalgan tayanch o‘quv reja va takomillashtirilgan o‘quv dasturlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 266-sonli buyrug‘i.

Abdullaeva B.S. Boshlang‘ich ta’lim sifat-samaradorligini ilg‘or pedagogik va axborot kommunikatsiya texnologiyalari asosida oshirish. // “Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar” xalqaro ilmiy konferensiya to‘plami. Toshkent.: 2017. – 421 b.

Vahobov M.M. Kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan davlat ta’lim standartlari hamda ta’lim sifati monitoringi modelini amaliyotga joriy etish – intellektual rivojlangan avlodni tarbiyalashning muhim omili. Maktab va hayot. – №4 (119), 2019. 6 – b.

P Akhtar, J Frynas, G Mellahi, K Ullah(2021).Big data‐savvy teams’ skills, big data‐driven actions and business performance. In: Brit J Manage, 30(2), S. 262–269. https://doi.org/10.1111/1467-8551.

Cretchley J, Rooney D and Gallois C. (2018) Mapping a 40-year history with Leximancer: Themes and concepts in the Journal of Cross-Cultural Psychology. Journal of Cross-Cultural Psychology 41: 218-228.

De Mauro A, Greco M, Grimaldi M, et al. (2018) Human resources for Big Data professions: A systematic classification of job roles and required skill sets. Information Processing & Management 54: 807-817.

Croteau A-M and Raymond L. (2010) Performance Outcomes of Strategic and IT Competencies Alignment1. Journal of Information Technology 19: 168-172.

Yuklashlar

94 91

Nashr qilingan

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida axborot-tahlil kompetentligini rivojlantirishning metodik tizim tuzilmasi, mazmuni  va rivojlantirishning tashkiliy omillari

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Meyliyev , S. . . (2023). Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida axborot-tahlil kompetentligini rivojlantirishning metodik tizim tuzilmasi, mazmuni va rivojlantirishning tashkiliy omillari. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 4(2), 172–176. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss2-pp172-176