DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss6/S-pp24-32Kalit so‘zlar
тарихий жараён , Россия , ёндашув , Ўзбекистон , мустамлакачиликAnnotasiya
Ушбу мақолада барча даврнинг тарихий жараёнини реал ҳолатлар асосида ўрганиш учун ушбу даврга оид манбаларни ўрганиш, маълумотларни таҳлил этиш жараёни ва албатта қиёсий таҳлиллар қилиш тарих фанининг ўрганилиш жараёнига ҳаққоний ёндашув ҳисобланиши, таълим соҳасидаги ислоҳотлар ҳар бир давр учун муҳим масала эканлиги, юртимиз тарихида Россия мустамлакачилик даврининг бошланғич босқичида саводсизликни тугатиш масаласи кенг тарғиб этилиб, асосли қонунлар билан давлат сиёсати даражасига кўтарилганлиги тўғрисида сўз борган ҳамда фикрлар баён этилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Калинин М.И. О коммунистическом воспитании. – Москва, 1968; Киров С.М. О народном воспитании и просвещении. – Москва, 1969;
Крупская Н.К. Женщина в стране социализма. – Москва, 1938;
Крупская Н.К. Заветы Ленина о раскрепощении женщины. – Москва, 1933;
Крупская Н.К. О женском профессиональном образовании. Том 2. – Москва, 1978;
Икрамов А. О задачах культурной революции. “Правда Востока”, 1925 года 12 май.;
Ходжаев Ф. 10 лет борьбы и строительства. – Самарканд, 1928.;
Ахунбабаев Й. Культурные достижения Узбекистана // Революция и национальность. 1932. №1.;
Зеленский И.А. В борьбе за культуру // За партию. 1928. №3.
А.Фитрат, Темур сағанаси. – Тошкент, 1922. Рахимий Ш. Просвещение узбеков // Наука и просвещение. 1922.
Қори Ниёзов Т.Н. Совет Ўзбекистони маданияти тарихидан очерклар. – Тошкент: Уздавнашр, 1957; Раджабов С. Из истории строительства советской школы в Узбекистане. – Ташкент: Учпедгиз, 1957.
Куманев В.А. Ленинский комсомол в борьбе за всеобщую грамотность в СССР. – Москва, 1960. – 64 с.;
Королёв Ф.Ф., Корнейчик Т.Д., Равкин З.И. Очерки по истории Советской школы и педагогики 1921-1931. – Москва: 1930.
Yuklashlar
208 95Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2023 Мухайёхон Эргашева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











