Ijtimoiy-madaniy faoliyatda magistratura talabalarining tashkiliy-boshqaruv kompetensiyalarini rivojlantirishning integrativ tuzilmasi va tarkibiy-mazmuniy komponentlari

  • PhD, dotsent, O‘zbekiston jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss8/S-pp53-62

Kalit so‘zlar

kompetentlik , tashkiliy-boshqaruv kompetensiyasi , kasbiy-shaxsiy , kommunikativ , axborot-kommunikativ , motivatsion

Annotasiya

Hozirgi  kunda  texnika  va  texnologiyaning  kun  sayin  rivojlanib borishi,  bilimlarning  tezlik  bilan  yangilanishi  magistratura talabalaridan zamonaviy  sharoitlarga  moslashish  ko‘nikmasiga  ega  bo‘lish  hamda  yangi bilimlarga  intilishni  talab  etadi. Mazkur maqolada muallif tomonidan tashkiliy-boshqaruv kompetensiyasi tushunchasining mohiyati va mazmuni, uning tarkibiy qismlari ochib berilgan, ularning magistratura talabalarida shakllanish yo‘llari yoritilgan. Shuningdek, magistratura talabalari tashkiliy-boshqaruv kompetensiyasining kognitiv, funksional, kasbiy-shaxsiy, motivatsion, kommunikativ va axborot-kommunikativ komponentlari tahlil qilingan.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 7-fevraldagi “O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar Strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-4947-son Farmoni. O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2017-y., 6-son, 70-modda.

Абыкенова, Д. Б., & Асаинова, А. Ж. (2017). Проблема формирования информационно-коммуникационной компетентности магистранта как будущего научно-педагогического работника: опыт Казахстана. Science for Education Today, 7(1), 34-48.

Абыкенова, Д. Б., & Асаинова, А. Ж. (2017). Проблема формирования информационно-коммуникационной компетентности магистранта как будущего научно-педагогического работника: опыт Казахстана. Science for Education Today, 7(1), 34-48.

Абыкенова, Д. Б., & Асаинова, А. Ж. (2017). Проблема формирования информационно-коммуникационной компетентности магистранта как будущего научно-педагогического работника: опыт Казахстана. Science for Education Today, 7(1), 34-48.

Горбачев, А. А., Манвелян, М. А., & Иванов, В. В. (2015). Педагогические условия формирования организационно-управленческих компетенций у студентов в вузе. Культурная жизнь Юга России, (2), 36-39.

Сахарова, Н. С. (1999). Категории «Компетентность» и компетенция в современной образовательной парадигме. Вестник Оренбургского государственного университета, (3), 51-58.

Ильмушкин, Г. М., & Нечаева, Н. Ю. (2018). Педагогические условия формирования организационно-управленческой компетентности будущих специалистов атомной отрасли. Современные наукоемкие технологии, (12-1), 193-198.

Ильмушкин, Г. М., & Нечаева, Н. Ю. (2019). Критерии и уровни сформированности организационно-управленческой компетентности будущих специалистов атомной отрасли. Современные наукоемкие технологии, (3), 100-106.

Канаев, Б. И. (2003). Педагогический анализ результата образовательного процесса: практико-ориентированная монография. Москва-Тольятти: ИИО РАО.

Краковская, О. С. (2015). Формирование организационно-управленческой компетенции бакалавров лингвистики (Doctoral dissertation, Балт. федер. ун-т им. Иммануила Канта).

Кричевский, В. Ю. (2001). Управление – деятельность профессиональная. СПб.: СПбГУПМ.

Никитина, Л., Шагеева, Ф., & Иванов, В. (2006). Технология формирования профессиональной компетентности. Высшее образование в России, (9), 125-127.

Смородинова, М. В. (2015). Формирование предметных компетенций учащихся основного общего образования (Doctoral dissertation, МВ Смородинова).

Шумилин, В. С., Печников, А. Н., & Сизов, Д. С. (2020). Особенности формирования профессиональной компетентности слушателя магистратуры высшего военного учебного заведения в соответствии с требованиями федеральных государственных образовательных стандартов нового поколения. Вестник Военной академии материально-технического обеспечения им. генерала армии АВ Хрулева, (3), 28-34.

Khasanova, G. (2023). Essence and Components of The Concept of Organizational and Management Skills of Master's Students. European Journal of Pedagogical Initiatives and Educational Practices, 1(2), 217-222.

Khasanova, G. (2023). Scientific Evidence and Their Role in Pedagogical Research. European Journal of Pedagogical Initiatives and Educational Practices, 1(2), 59-64.

Spencer, L. M., & Spencer, P. S. M. (2008). Competence at Work models for superior performance. John Wiley & Sons.

Yuklashlar

103 63

Nashr qilingan

Ijtimoiy-madaniy faoliyatda magistratura talabalarining tashkiliy-boshqaruv kompetensiyalarini rivojlantirishning integrativ tuzilmasi va tarkibiy-mazmuniy komponentlari

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Xasanova , G. (2023). Ijtimoiy-madaniy faoliyatda magistratura talabalarining tashkiliy-boshqaruv kompetensiyalarini rivojlantirishning integrativ tuzilmasi va tarkibiy-mazmuniy komponentlari. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 4(8/S), 53–62. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss8/S-pp53-62