• Katta o’qituvchi, Buxoro davlat tibbiyot instituti, Buxoro, O'zbekiston

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp151-160

Kalit so‘zlar

fizika , kasbiy yo'naltirilgan savollar , fizika va tibbiyotni o'qitishning zamonaviy usullari. , физик масала , физика ва тиббиёт

Annotasiya

Maqolada tibbiyot oliy o'quv yurtlarida o'rganiladigan "fizika" fani mavzularining o’qitilishi muhokama qilinadi. Ushbu fanning mazmunini tahlil qilish amalga oshiriladi. "Fizika" fanida ochilgan professional yo'naltirilgan savollar. Kasbiy yo'naltirilgan masalalarning tasnifi berilgan. Tibbiyot oliy o'quv yurtlarida fizikani o'rganish jarayonida foydalanish mumkin bo'lgan professional yo'naltirilgan vazifalar tavsiflanadi.

Tibbiyot fakulteti talabalari uchun fizika mashg'ulotlarini tashkil etishning uslubiy asosi sifatida taklif qilingan, quyidagi integratsiyani qabul qilish kerak:

  • shaxsga yo'naltirilgan ta'lim nazariyasi, shuningdek, shaxsni rivojlantirish nazariyasi, aloqa, uning ijtimoiylashuvining barcha bosqichlarida shaxsiyat shakllanishining ko'p faktorli tabiati to'g'risidagi g'oyalar;
  • Oliy ta'lim didaktikasining qonunlari va tamoyillari;
  • izchillik, faollik printsiplari, individual, yaxlit, ekologik, faollik va boshqa yondashuvlar;
  • tibbiy profil ta'lim muassasalarida ta'lim muhitini shakllantirish bo'yicha ishlar;
  • o'quv materialini o'zgartirish (takomillashtirish) zarurati sharoitida ta'limni insonparvarlashtirish g'oyalari;
  • fizika, matematika, informatika o'qitish nazariyasi va metodikasi sohasidagi nazariy tadqiqotlar.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Yuklashlar

154 199

Nashr qilingan

Tibbiyot institutlarida fizika fanini o’qitishning o’ziga xos jihatlari

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Safarova , R. . (2021). Tibbiyot institutlarida fizika fanini o’qitishning o’ziga xos jihatlari. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 2(1/S), 151–160. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp151-160