DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp151-160Kalit so‘zlar
fizika , kasbiy yo'naltirilgan savollar , fizika va tibbiyotni o'qitishning zamonaviy usullari. , физик масала , физика ва тиббиётAnnotasiya
Maqolada tibbiyot oliy o'quv yurtlarida o'rganiladigan "fizika" fani mavzularining o’qitilishi muhokama qilinadi. Ushbu fanning mazmunini tahlil qilish amalga oshiriladi. "Fizika" fanida ochilgan professional yo'naltirilgan savollar. Kasbiy yo'naltirilgan masalalarning tasnifi berilgan. Tibbiyot oliy o'quv yurtlarida fizikani o'rganish jarayonida foydalanish mumkin bo'lgan professional yo'naltirilgan vazifalar tavsiflanadi.
Tibbiyot fakulteti talabalari uchun fizika mashg'ulotlarini tashkil etishning uslubiy asosi sifatida taklif qilingan, quyidagi integratsiyani qabul qilish kerak:
- shaxsga yo'naltirilgan ta'lim nazariyasi, shuningdek, shaxsni rivojlantirish nazariyasi, aloqa, uning ijtimoiylashuvining barcha bosqichlarida shaxsiyat shakllanishining ko'p faktorli tabiati to'g'risidagi g'oyalar;
- Oliy ta'lim didaktikasining qonunlari va tamoyillari;
- izchillik, faollik printsiplari, individual, yaxlit, ekologik, faollik va boshqa yondashuvlar;
- tibbiy profil ta'lim muassasalarida ta'lim muhitini shakllantirish bo'yicha ishlar;
- o'quv materialini o'zgartirish (takomillashtirish) zarurati sharoitida ta'limni insonparvarlashtirish g'oyalari;
- fizika, matematika, informatika o'qitish nazariyasi va metodikasi sohasidagi nazariy tadqiqotlar.
Ko'chirildi
Yuklashlar
154 199Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Рахима Сафарова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











